اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

ایران اسلامی منادی وحدت در جهان است

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: ایران اسلامی منادی وحدت در جهان است و با وحدتی که ایجاد می‌کند، قدس هیچ‌گاه تنها نخواهد ماند.

ایران اسلامی منادی وحدت در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی به عنوان سخنران مراسم روز جهانی قدس در سنندج اظهار داشت: روز قدس امسال برای جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا روز دیگری است زیرا در یک سال اخیر روح تازه‌ای در کالبد جهان اسلام دمیده شده و موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف اسلامی آنچنان به راه افتاده که هیمنه مستکبران و دیکتاتورهای وابسته به غرب و صهیونیسم جهانی را از ریشه خشکانیده است.

وی افزود: تقویت روحیه‌ برادری، استقامت، فرهنگ جهاد و شهادت و همدلی و حمایت مسلمانان و آزادی‌خواهان از محرومان و مظلومان از جمله پیام‌هایی است که از اعلام روز جهانی قدس در سال 58 تاکنون می‌توان دریافت کرد.

مدیر اجرایی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: پیام روز جهانی قدس به غاصبان و مستکبران این است که مسلمانان تا آزادی قدس شریف از پای نخواهند نشست و اگر دشمنان اسلام چشم طمع به دیگر مناطق اسلامی بدوزند با آنان مقابله خواهند کرد و آرام نخواهند نشست.

حجت‌الاسلام فراشی اظهار داشت: امروز همه ملت‌های جهان به ایران اسلامی چشم دوخته‌اند چراکه وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب اسلامی در ایران و نفوذ معنوی و فرهنگی جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری همه معادلات صهیونیست‌ها و جبهه استکبار را برهم زده است.

وی افزود: دشمنان ناچار به این موضوع باید تن دهند که هم‌اکنون ایران اسلامی به عنوان محور بیداری اسلامی و ام‌القرای جهان اسلام مطرح بوده و باید روز به روز منتظر از دست دادن منافعشان در کشورهای اسلامی باشند.

مدیر اجرایی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اسرائیل در باتلاق افول و منزوی شدن گیر کرده و روز به روز بر حلقه محاصره این غده سرطانی افزوده می‌شود چراکه آنان از همان ابتدا بر پایه خشونت، قتل و کشتار و جنایت بر ضد بشریت حکومت نامشروعشان را پایه‌گذاری کرده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: حضور گسترده و خالصانه مردم مسلمان ایران در روز جهانی قدس از سال 58 تاکنون موجب معرفی و نهادینه‌ کردن دستاوردهای این روز عظیم و عملی نمودن آرمان‌های امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شده و موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نیز نشأت گرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران و عدالت خواهی و حمایت از مستضعفان دنیا توسط این ملت پیشرو و آزاده است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول