اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بنیاد نخبگان صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه مجازی کارمانیا در کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول امور نخبگان بنیاد نخبگان استان کرمان گفت: مسابقه ملی، علمی مجازی کارمانیا توسط بنیاد ملی نخبگان استان کرمان طی سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه مجازی کارمانیا در کرمان

حسین ایرانمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مسابقه ملی، علمی مجازی کارمانیا توسط بنیاد ملی نخبگان استان کرمان طی سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح مبتنی بر تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و به روزرسانی یک سامانه جامع نرم افزاری به منظور برگزاری یک‌پارچه مجموعه‌ای از مسابقات در زمینه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی در سطوح مختلف است.

ایرانمنش بیان داشت: با استفاده از این سامانه امکان تعامل علمی با سطوح مختلف نخبگان به منظور استعدادیابی در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح پایه و همچنین ارائه راهکار برای مسائل پیشرفته در پروژه‌های کاربردی در سطح پیشرفته ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: امکانات مختلفی برای ارزیابی عملکرد علمی و عملیاتی افراد و تحلیل‌های آماری مختلف بر روی اطلاعات جمع‌آوری شده در سامانه مسابقه ملی، علمی مجازی کارمانیا به منظور ارائه گزارش‌های کاربردی دیده شده است.

ایرانمنش ایجاد روش کارآمد برای ایجاد انگیزه و استعدادیابی در سطوح علمی کشور، تعامل بیشتر با نخبگان به منظور آشنایی بیشتر آنها با نیازهای جامعه و رفع نیازهای علمی کشور از طریق طرح مسائل کاربردی به مجموعه‌ای از نخبگان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقه مذکور برشمرد.

وی عنوان کرد: ایجاد انگیزه در سطوح مختلف تحصیلی برای تقویت بنیه علمی و فرهنگی و مشارکت نخبگان در پرورش استعدادهای جوان از دیگر اهداف این مسابقه مجازی است.

ایرانمنش ابراز داشت: این مسابقه دارای سطوح مختلفی است و افراد شرکت ‌کننده در مسابقه ابتدا باید مراحل اولیه را طی کنند.

وی عنوان کرد: جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به افراد نخبه از جمله دارندگان مدال طلای کشوری المپیادهای علمی دانش‌آموزی، برگزیدگان مسابقات قرآنی کشور و برگزیدگان از میان دانش آموختگان رتبه اول دانشگاه‌ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول