اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

مقابله با تهدیدات نرم از طریق جبهه فرهنگی مقدور است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مقابله با تهدیدات نرم دشمنان اسلام تنها از طریق ایجاد جبهه فرهنگی در برابر آنان مقدور است.

مقابله با تهدیدات نرم از طریق جبهه فرهنگی مقدور است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام حمید عظیمی ظهر امروز در جلسه انتخابات اتحادیه انجمن‌های اسلامی ادارات استان اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در فرمایشات خود بارها از فقر فرهنگی امت اسلامی ابراز نگرانی کرده و تلاش برای رفع این نوع از فقر را خواسته است.
وی افزود: ایشان فقر فرهنگی را در برابر فقر مادی بسیار خطرناک دانسته‌اند و اینک دشمن نیز با آگاهی به همین اصل درصدد ضربه زدن به کیان جامعه اسلامی از طریق ایجاد فقر فرهنگی و به انحطاط کشیدن جوامع از نظر فرهنگی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: راه مبارزه با دشمن در این‌گونه تهدیدات که با نام تهدید نرم خوانده می‌شود از طریق ایجاد جبهه پایدار فرهنگی مقدور است و باید دانست هجمه در این جبهه سخت‌تر از سایر جبهه‌هاست.
عظیمی اظهار کرد: ما انتظار داریم انجمن‌های اسلامی با کار فرهنگی در مقابل این تهدیدات صف‌آرایی کرده و نسبت به رفع ابهامات و تشکیک‌های ایجاد شده از سوی دشمنان که ریشه باورهای دینی را نشانه رفته‌اند اقدام کنند.
وی با اشاره به وسعت تبلیغات سوء دشمنان علیه باورهای دینی مسلمانان اضافه کرد: 150شبکه تلویزیونی به زبان‌های فارسی و هزاران سایت اینترنتی بخشی از حریفان ما در این میدان هستند.
عظیمی همچنین گفت: انجمن‌های اسلامی باید به نفع اسلام گام برداشته و انسان‌های نمونه و الگو را برای تصدی مسئولیت خود انتخاب کنند تا به وظیفه اصلی خود که همان اسلامی کردن محیط کار است اقدام کرده و خود نیز در بین همکاران اسوه مناسبی از نظر تلاش و فعالیت کارگری و کارمندی باشند.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول