اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

دفاع مقدس در جبهه فرهنگی باید ادامه یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اکنون دفاع مقدس باید در جبهه فرهنگی استکبار جهانی که علیه ایران آغاز شده با قدرت ادامه یابد.

دفاع مقدس در جبهه فرهنگی باید ادامه یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یادمان شهدای ورزشکار دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران با اتکال به خداوند، رهبری، امام راحل و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام که با ایثارگری‌ها و شهادت‌های زیادی همراه بود، روزهای افتخار را رقم زد.
وی ادامه داد: قدرت ایران اسلامی در حفظ استقلال، آزادی و حمایت ارضی کشور به منصه ظهور رسید، به طوری که اکنون باید قدر خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس را دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: لحظه‌های سختی را ایران اسلامی با جانفشانی‌هایی که صورت گرفت پشت‌سرگذاشت و دفاع مقدسی که اکنون افتخار هر ایرانی است رقم خورد ولی باید در نظر داشت که دفاع مقدس تمام نشده بلکه جبهه‌اش عوض شده و در شرایط فعلی باید با جنگ نرم دشمن که جوانان ما را هدف قرار داده با تمام قدرت مبارزه کرد.
وی ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان دیگر ایران اسلامی با ترفندهای بسیاری از جمله شبکه‌های ماهواره‌ایی قصد دارند به طرق مختلف ایران را کوچک بشمارند و شخصیت‌های ما را تحقیر کنند، اما تاریخ با توجه به وقایعی که رخ داده واقعیت‌های بسیاری را به اثبات رسانده که ما ایرانی‌ها با تکیه به فرهنگ اسلامی و ایرانی هویت خود را از دست نداده و اکنون نیز با درایت رهبر معظم انقلاب پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همچنان هستیم تا روز به روز به اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده شود.
خدابخش اضافه کرد: در ورزش نیز پایبندی به ارزش‌ها سرلوحه قرار گرفت، به طوری ‌که برای نمونه بارها ورزشکاران ایران اسلامی در میادین مختلف از رویارویی با حریفان رژیم اشغالگر قدس امتناع کرده‌اند چرا که برای اهالی ورزش هر چند مدال قهرمانی افتخاری بس بزرگ است اما افتخار بزرگ‌تر دفاع از ارزش‌هایی است که در برهه‌های مختلف از زمان ایران اسلامی با عزت و افتخار به دست آمده است.
در ادامه رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان با ابراز خرسندی از افتتاح نمایشگاه یادمان شهدای ورزشکار دفاع مقدس از اداره ورزش و جوانان به دلیل برپایی این نمایشگاه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار تقدیر کرد.
سردار موسوی، قهرمانی واقعی را شهدا دانست و اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس جوانانی برومند با تزکیه نفس، لحظات بسیار ماندگاری را رقم زدند که باید قدرشان را دانست و با افتخار از آنها یاد کرد و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را نیز حفظ کنیم تا همچنان ایرانی مقتدر داشته باشیم.
به گزارش فارس، نمایشگاه یادمان شهدای ورزشکار استان اصفهان با حضور مقامات مسئول همچنین معاونان اداره تربیت بدنی، و دیگر مسئولان ستادی در محل اداره کل ورزش و جوانان افتتاح شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول