اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

کانون‌های مساجد جبهه فرهنگی جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در زمان کنونی که دشمن با جنگ نرم به میدان آمده به عنوان جبهه فرهنگی جامعه اسلامی هستند.

کانون‌های مساجد جبهه فرهنگی جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دبیر‌خانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت:‌ مساجد از ابتدای انقلاب با‌لاخص در دفاع مقدس جبهه‌ای قوی و مستحکم برای نظام جمهوری اسلامی بوده و رزمندگان ما همه از سنگر مقدس مساجد راهی جبهه‌ها شده‌اند.

وی با تاکید بر تقویت کارکرد مساجد تصریح کرد: مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید برنامه‌‌های فراوان و متنوعی را برای جوانان در این مکان‌های مقدس داشته باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را مکانی برای پرورش انسان‌های متعهد دانست و گفت: جوانان ما باید در این مساجد با ابزار آلات و تکنولوژی‌های جهان مدرن آشنا شده و در این راستا ستاد عالی کانون‌های مساجد باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

شرفی تغییر در حوزه مسئولیت دبیر‌خانه کانون‌های مساجد استان را یادآور شد و بیان کرد: تلاش‌های صورت گرفته در این مدت در کانون‌های مساجد درخور توجه است لیکن انتظار داریم از این پس فعالیت‌هایی که در راستای توسعه، تقویت و پیشرفت کانون‌ها انجام می‌شود مدبرانه‌تر اجرایی شود.

 

* کانون‌های مساجد نباید علمدار تبلیغات فرد خاصی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود نزدیکی انتخابات مجلس نهم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از تمام مدیران کانون‌ها انتظار داریم از تبلیغات و جانبداری یک فرد مشخص خودداری و پرهیز کنند.

شرفی گفت: کانون‌های مساجد اجازه ندارند علم و تابلوی کاندیدای مشخصی باشند و هیچ فردی اجازه استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد را در تبلیغات انتخاباتی ندارد.

وی فعالیت جانبدارانه مدیران  کانون‌های مساجد استان اردبیل در انتخابات را نیز ممنوع اعلام کرد و افزود: ما حق ترغیب مردم برای حضور در انتخابات را داریم اما حمایت جانبدارانه از سوی هر کسی قدغن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از تلاش‌های سعید سعادتی مسئول دبیر‌خانه کانون‌های مساجد استان تقدیر و نادر سقاء به عنوان سرپرست این دبیر‌خانه معرفی شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول