اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

این استان نیازمند تشکیل یک جبهه فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: مبارزه با مواد مخدر در استان فارس نیازمند تشکیل یک جبهه فرهنگی است.

این استان نیازمند تشکیل یک جبهه فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود عالیشوندی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس که با حضور اسدالله اسدی رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز رسالت پلیس و دستگاه‌های برقراری نظم و امنیت برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بوده وظیفه دستگاه‌های فرهنگی ایجاد یک جبهه استوار برای پیشگیری در این بخش است.
وی افزود: در زمینه مبارزه فرهنگی با مواد مخدر علاوه بر شناسایی گروه‌های هدف باید بسته‌های فرهنگی متناسب با هر مخاطب پیش‌بینی و در اختیار قرار گیرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: در زمینه انجام کارهای بزرگ فرهنگی در استان فارس و همچنین مقابله با مواد مخدر تمام دستگاه‌هایی که در زمینه فرهنگ تلاش می‌کنند باید به دور از موازی‌کاری طرح‌های خود را در این زمینه ارائه کنند.
این مقام فرهنگی اضافه کرد: کودکان ما نیازمند آموزش‌های متعددی برای فراگیری مهارت نه گفتن هستند که این مهارت مهم باید از مدارس در آنها نهادینه شود.
عالیشوندی بیان داشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس در صورتی که بتواند از پتانسیل هنرمندان که یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند استفاده کند طیف وسیعی از مخاطبان خود را به خوبی شناخته و به آنها آگاهی می‌بخشد.
وی گفت: انجام کارهای فرهنگی و فرهنگ‌سازی در استان فارس به لحاظ تاریخ و فرهنگ تاثیرگذاری که در قبل و بعد از اسلام در آن وجود دارد کاری بسیار سهل و ممتنع است.
وی ادامه داد: این امور از این لحاظ سهل است که آمادگی لازم برای انجام کار وجود دارد و این سوی ممتنع است که بعد از اسلام این سرزمین شرایط ویژه‌ای به لحاظ فرهنگی پیدا کرده که برنامه‌ریزی فرهنگی در آن نیازمند درایت و دقت ویژه‌ای شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول