اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ایران با تحمل و مدیریت مشکلات در مسیر فتح قله‎های بزرگ است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: ایران اسلامی با تحمل و مدیریت مشکلات در مسیر فتح قله‎های بزرگ است.

ایران با تحمل و مدیریت مشکلات در مسیر فتح قله‎های بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت در جمع مردم گرگان با تاکید بر اینکه وضعیت داخلی کشور اصلا بحرانی نبوده و بسیار مطلوب است اظهار داشت: باید سختی‎ها و مشکلات موجود با تدبیر، عقلانیت، انسجام، همدلی و وحدت پشت ‎سر گذاشته شوند.

وی تاکید کرد: درک درست از مسائل جامعه اگر با مواضع رهبری منطبق و یا نزدیک باشد بسیار عالی است اما اینکه برخی در داخل کشور وضعیت را بن‎بست قلمداد می‎کنند به خاطر این است که آنها با اقبال عمومی مواجه نیستند و عدم رأی مردم به آنها سبب شده تا وضعیت جامعه را به گونه‎ای که خودشان می‎خواهند وانمود کنند نه آن واقعیتی که وجود دارد.

استاندار گلستان اضافه کرد: افراد مذکور به دلیل اینکه خودشان و حتی حزب‎شان به وضعیت بحرانی دچار شده و یا به آخر خط رسیده‎اند می‎خواهند فضای جامعه را بحرانی و نامطلوب جلوه دهند اما اینگونه افراد باید بدانند مردم همواره به کسانی رغبت نشان خواهند داد که حافظ منافع نظام، انقلاب و تابع محض ولایت باشند.

قناعت در خصوص وضعیت کشور به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: وضعیت کنونی جامعه همانند شرایط بدر و خیبر است گر چه مسلمانان در موقعیت سختی قرار داشتند اما مقاومت و ایستادگی راسخ آنها به تبعیت از ولی زمان خود سبب شد تا خداوند پیروزی را نصیب آنها کند.

وی با تاکید بر اینکه در کشور سختی، تهدید و چالش وجود دارد اما هیچگاه شرایط برای نظام اسلامی بن‎بست و بحرانی نیست خاطر نشان کرد: اکنون جبهه استکبار نیز دچار مشکلات و سختی‎های فراوانی است و جبهه اسلام نیز با محوریت ایران اسلامی یک سری مشکلات دارد اما مشکلات این دو جبهه کاملا با یکدیگر متفاوت است.   

استاندار گلستان ادامه داد: ایران اسلامی با تحمل و مدیریت مشکلات در مسیر فتح قله‎های بزرگ است که مسلما سختی‎هایی را نیز باید در این راه متحمل شود که ممکن است در این مسیر پر فراز و نشیب، برخی خواص با پیشینه درخشان خود سقوط کنند چرا که هر کسی از ولایت فاصله بگیرد عاقبت‎بخیر نخواهد شد.

قناعت گفت: سختی‎ها برای کشور ایران قابل تحمل و شیرین هستند اما سختی‎های دشمن تلخ و درجا زدن است که هیچگاه منجر به پیروزی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه آینده از آن جهان اسلام است اذعان کرد: ان‌شاءالله زمینه ظهور حضرت حجت با محوریت انقلاب اسلامی ایران که در آن هم اهل تسنن و هم تشیع وجود دارند اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول