اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 شهریورماه

همایش ملی گز و شیرینی اصیل ایرانی در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر همایش ملی گز و شیرینی اصیل ایرانی از برگزاری همایش گز و شیرینی اصیل ایرانی، فرصت‌ها و چالش‌ها در تاریخ پنجم شهریورماه در اصفهان خبر داد.

همایش ملی گز و شیرینی اصیل ایرانی در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد گوهریان عصر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه با اشاره به همایش ملی گز و شیرینی اصیل ایرانی، فرصت‌ها و چالش‌ها اظهار کرد: تجاری‌سازی دانش از سوی دانشگاه مطرح شده و اگر علم هم وارد فضای کسب و کار شود این امر موجب رشد و توسعه کشور می‌شود.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی بستر قانونی خوبی را برای برپایی این نوع همایش در اصفهان ایجاد کرده است.

دبیر همایش ملی گز و شیرینی اصیل ایرانی از همکاری صنعت گز با دانشگاه علمی کاربردی از سال 83 سخن گفت و تصریح کرد: تولید گز در قالب به صورت رشته درسی در دانشگاه علمی، کاربردی درآمده است.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات صنعت گزسازی این است که در کنار دانشگاه‌ها قرار داشته و انگیزه‌ای برای دانشگاهیان و محققان ایجاد کرده است.

گوهریان افزود: همایش ملی گز و شیرینی اصیل ایرانی، فرصت‌ها و چالش‌ها با راهبری دانشگاهیان آغاز شده و صنعت نیز در این زمینه به خوبی وارد شده است.

وی از حامیان مالی این نوع همایش ملی در اصفهان سخن گفت و تصریح کرد: تعداد 10 موسسه صنعتی استان اصفهان از حامیان مالی این همایش هستند.

دبیر همایش ملی گز و شیرینی اصیل ایرانی ادامه داد: از دو ماه پیش فراخوان مقاله در دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد و با توجه به استقبال خیلی خوب دانشگاهیان، 50 مقاله علمی ارائه شد که توسط داوران دانشگاهی بررسی گردید.

وی تاکید کرد: تعداد 30 مقاله از سوی کارخانه‌های گز ارائه شد که از هشت مقاله برتر در این همایش ملی تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول