اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز:

برخی افراد قصد بر هم زدن روابط ایران و جمهوری آذربایجان را دارند

خبرگزاری فارس: سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز با انتقاد از برخی افراد و چهره‌ها که قصد بر هم زدن روابط دو کشور را دارند، گفت: قطعاً اختلاف و تنش به سود هیچ یک از دو طرف نیست.

برخی افراد قصد بر هم زدن روابط ایران و جمهوری آذربایجان را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی علیزاده ظهر امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی، مراتب همدردی ملت و دولت کشورش را با زلزله‌زدگان شمال‌غرب ایران ابراز کرد.

وی با اعلام آمادگی دولت جمهوری آذربایجان برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: ایران در روزهای سخت در کنار جمهوری آذربایجان بوده و اکنون وظیفه ماست که حامی برادران آسیب‌دیده خود در ایران باشیم.

وی با انتقاد از برخی افراد و چهره‌ها که قصد بر هم زدن روابط دو کشور را دارند تاکید کرد: جمهوری آذربایجان از همکاری تنگاتنگ با ایران در هر زمینه‌ای استقبال می‌کند و قطعاً اختلاف و تنش به سود هیچ یک از دو طرف نیست.

استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار گفت: ملت‌های ایران و آذربایجان در واقع یک ملت هستند و باید در روزهای سخت در کنار هم باشند.

وی با قدردانی از ابراز همدردی ملت و دولت این کشور با زلزله‌زدگان استان، اظهار کرد: ملت‌های مسلمان همواره پشتیبان یکدیگر در مقاطع سخت و بحرانی بوده‌اند.

وی با ارائه گزارشی از نحوه امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده استان، میزان خسارت‌های زلزله در شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس را هشت هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خوشبختانه سرعت عمل ستاد بحران و کمک‌های کم‌نظیر مردم موجب شد که امدادرسانی به زلزله‌زدگان در کمترین زمان صورت گیرد و اکنون تمام آسیب‌دیدگان اسکان یافته‌اند.

بیگی افزود: حمایت‌ها و تسهیلات لازم از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران برای بازسازی مناطق زلزله‌زده و اسکان دایمی زلزله‌زدگان پیش‌بینی شده و به طور جدی تلاش می‌کنیم تا قبل از آغاز فصل سرما مردم را در خانه‌های خود اسکان دهیم.

وی تصریح کرد: ملت ما بحران‌های بسیار سختی همچون جنگ را با موفقیت پشت سر گذاشته و با بهره‌مندی از تجارب به دست آمده، این حادثه را نیز به خوبی مدیریت کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول