اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

چهارخطه لردگان گوشکی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از افتتاح پروژه چهارخطه لردگان -گوشکی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

چهارخطه لردگان گوشکی به بهره‌برداری می‌رسد

علی علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: جاده بروجن لردگان پرترددترین مسیر ارتباطی در استان چهارمحال و بختیاری است که با بهره‌برداری از این چهارخطه از بار ترافیکی این مسیر تا حدودی کاسته می‌شود.

وی افزود: بار ترافیکی مسیر ارتباطی بروجن-لردگان- ایذه در استان چهارمحال و بختیاری بسیار بالا است و همچنین آمار تصادفات نیز در این مسیر ارتباطی زیاد است، که با بهره‌برداری از چهارخطه لردگان -گوشکی آمار تصادفات در این جاده کاهش پیدا می‌کند.

علیخانی با بیان اینکه چهارخطه لردگان -گوشکی در هفته دولت افتتاح می‌شود، بیان داشت: این چهارخطه در پنج کیلومتر از مسیر پرتردد ارتباطی لردگان احداث شده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از صرف بیش از 35 هزار میلیون ریال اعتبار برای تکمیل و افتتاح این پروژه خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی ادامه داد: چهارخطه لردگان -گوشکی زمینه اشتغال چهار نفر به صورت مستقیم در این شهرستان را فراهم کرده است.

علیخانی در ادامه از بهره‌برداری از طرح سوله گوشکی در شهرستان لردگان خبر داد، و اذعان داشت: این طرح در زمینی به مساحت 600 متر مربع احداث شده است.

وی از صرف بیش از یک هزار 500 میلیون ریال اعتبار برای ساخت این طرح خبر داد و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: احداث طرح سوله گوشکی زمینه اشتغال 25 نفر را به صورت مستقیم در شهرستان لردگان فراهم کرده است.

وی همچنین به اتمام عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور قدیم لردگان ـ گوشکی اشاره کرد و اذعان داشت: برای انجام این طرح 6 هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری هزینه و زمینه اشتغال 20 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم شد.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف اجرایی طرح چهارخطه کردن محورهای ارتباطی استان افزود: ساخت راه‌های چهارخطه با هدف کمک به بهبود شبکه حمل و نقل، ایمنی تردد برای مسافران و توسعه خدمات رفاهی مسافران مورد توجه قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: با توجه به حجم سنگین ترافیک در محورهای مواصلاتی و شریانی این استان، با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا حد زیادی از بار ترافیکی استان به‌ویژه در محورهای برون‌استانی کاسته می‌شود.

علیخانی با بیان اینکه در زمینه توسعه راه‌ها دولت عدالت‌محور نهم و دهم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است، افزود: خوشبختانه ما در هفته دولت شاهد به بار نشستن اقدامات دولت در نقاط مختلف کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری هستیم.

وی بیان داشت: باید با یک برنامه‌ریزی مناسب خدمات ارائه شده از سوی دولت عدالت‌محور نهم و دهم به مردم را به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی کنیم تا عموم مردم بیشتر با این اقدامات آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در طول دولت نهم و دهم استان چهارمحال و بختیاری در زمینه توسعه راه‌ها جهش خوبی داشته است، گفت: با احداث شبکه راه‌آهن و اتصال این استان به شبکه سراسری ریلی، ضمن ایجاد یک جهش در این استان به سمت توسعه، نقش عمده‌ای در توسعه ملی و کاهش هزینه‌های حمل و نقل خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول