اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

محور کلیدبر – ماسال – پونل چهارخطه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به گیلان اشاره کرد و گفت: محور کلیدبر – ماسال – پونل چهارخطه می‌شود.

محور کلیدبر – ماسال – پونل چهارخطه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حجت شعبانپور صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به دو طرح مهم راهسازی در این شهرستان اظهار کرد: ماسال دارای 391 کیلومتر راه ارتباطی در مناطق روستایی است.

وی 47 درصد از راه‌های روستایی ماسال را دارای رویه آسفالت عنوان کرد و افزود: میانگین شاخص برخورداری آسفالت در گیلان 44 درصد است.

شعبانپور وضعیت راه‌های روستایی شهرستان ماسال را راضی کننده و قابل قبول خواند و تصریح کرد: تمام روستاهای بالای 50 خانوار ماسال در قالب برنامه طرح نهضت آسفالت طی یک برنامه فشرده دو ساله آسفالت می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به گیلان برای شهرستان ماسال اشاره کرد و گفت: محور کلیدبر – ماسال – پونل چهارخطه می‌شود.

وی از تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه مذکور در سال جاری خبر داد و گفت: اراضی موجود در مسیر محور کلیدبر – ماسال- پونل خریداری و تملیک می‌شود و پس از آن اجرای پروژه با شتاب صورت می‌گیرد.

شعبانپور تعریض، زیرسازی و آسفالت محور ماسال – گیلوان را از جمله پروژه‌های راهسازی در شهرستان ماسال نامید و خاطرنشان کرد: اجرای پروژه مذکور از سال‌های گذشته آغاز شده و با اختصاص اعتبارات ادامه دارد.

امام جمعه ماسال نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه دل‌های مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی به‌هم آمیخته است، گفت: نظام اسلامی از ابتدای انقلاب به دلیل حمایت‌های مردمی توانسته در مسیر خود حرکت کند.

حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی، وجود مسئولان مردمی را از شاخص‌های حکومت علوی عنوان کرد و افزود: سفرهای شهرستانی از حرکت‌های ماندگار استاندار گیلان است.

وی سفرهای شهرستانی را سبب کاهش هزینه‌ها دانست و تصریح کرد: مردم ماسال برای اثبات ولایتمداری شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول