اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مجمع کسب و کار اروپا:

ترسیم آینده‌ای روشن عامل موفقیت یک مدیر در زمان تحریم است

خبرگزاری فارس: مدیر کل مجمع کسب و کار اروپا گفت: موفقیت یک سازمان در شرایط اضطراری مانند تحریم‌ها به این است که مدیر عامل آن بتواند یک چشم‌انداز کاملا روشن از آینده سازمان ترسیم کند.

ترسیم آینده‌ای روشن عامل موفقیت یک مدیر در زمان تحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، «جان نیتینگ» بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری با خبرنگاران در محل شرکت ایحاگستر شمال در رشت با اشاره به اهداف اهدای جایزه جهانی «کیفیت محصول و مدیریت» مجمع اروپایی به شرکت ایرانی «ایحاگستر شمال» در گیلان، اظهار کرد: برای دریافت هر جایزه باید دو جنبه را در نظر گرفت یکی اینکه باید دید آن جایزه چه تاثیری در آینده شرکت دارد و چرا مجمع کسب و کار اروپا این جایزه را به شرکت ایحاگستر اهدا کرده است.

وی با اشاره به فعالیت مجمع کسب و کار اروپا، افزود: این مجمع 12 سال پیش تشکیل شد و هدف از ایجاد آن برقراری پیوند و تعامل بین شرکت‌های اروپای غربی و همتایانش در اروپای شرقی به ویژه در کشورهای مستقل مشترک‌المنافع بوده است.

این مقام اتحادیه اروپا، هدف مجمع مذکور را مشخص کردن فرصت‌های همکاری بازرگانی بین کشورهای این دو منطقه از اروپا نامید و تصریح کرد: بعدها دامنه این فعالیت به کشورهای منطقه خاورمیانه، آفریقا و شرق‌دور نیز کشیده شده است.

وی ادامه داد: در راستای تشویق این شرکت‌ها به دستیابی عملکرد بهتر در زمینه تعامل با یکدیگر، چند سالی است که جایزه‌ای نیز برای شرکت‌هایی که عملکرد بهتری داشته‌اند در نظر گرفته شده است.

نیتینگ، با اشاره به اینکه این جایزه بر اساس معیارهای از پیش تعیین شده صورت گرفته است، ابراز کرد: این جایزه بر پایه گزارش‌هایی که دفاتر سازمان از شرکت‌های مختلف تهیه می‌کند و نیز اطلاعات ارسالی شرکت‌ها تهیه و اهدا می‌شود.

وی مهم‌ترین ویژگی شرکت ایحاگستر را به‌روز رسانی ماشین‌آلات و دستگاه‌های چاپ آن ذکر کرد و یادآور شد: تعویض 6 دستگاه در یک ساعت یکی از مزیت‌های شرکت ایحاگستر بوده که این امر بر کیفیت بالای محصولاتی که تولید می‌کند افزوده است.

این مسئول اروپایی، موفقیت یک سازمان در شرایط اضطراری مانند تحریم‌ها را آینده‌نگری دانست و اذعان کرد: مدیر عامل سازمان مربوطه باید بتواند یک چشم‌انداز کاملا روشن از آینده سازمان خود ترسیم کند و تیم مدیریتی آن نیز این توانایی را داشته باشد که به همراه نیروهای خود به طرف آن حرکت کرده و آن را تحقق بخشد.

مدیرعامل شرکت ایحاگستر نیز در این کنفرانس خبری با اشاره به تلاش و کوشش پایان‌ناپذیر و مستمر و مبتنی بر شریعت کارکنان این شرکت اظهار کرد: انسان می‌تواند با اتکا بر حول و قوه الهی به سخت‌ترین کارها دست یابد.

محمد علی حقی با بیان اینکه از سوم ابتدایی در کار سیلک و چاپ بوده، افزود: برای نخستین بار کار چاپ را روی 36 پیراهن آغاز کردم که سه تا خراب شد اما امیدم را از دست ندادم.

وی ادامه داد: با وجود تمکن مالی در سن کودکی استقلال پیدا کردم و هرگز فکر نمی‌کردم با فروش نخستین نقاشی آبرنگی‌ام به اینجا برسم.

این مسئول، با تصریح بر اینکه هرگز خود را روی پله کارفرمایی نمی‌بینم، اذعان کرد: تمام همکارانم در ایحاگستر از اعضای خانواده‌ام هستند و با اعتقاد درونی و ارتباط قلبی‌ام با اطرافیانم برخورد می‌کنم

وی برنامه‌های شرکت ایحاگستر را زیاد دانست و خاطرنشان کرد: سیستم‌های بانکی نباید با ناخنک زدن در روند پیشبرد اهداف کارخانه‌ها با تصرف آنها ارزش افزوده را از بین ببرند.

حقی، یکی از وظایف بنگاه‌های اقتصادی در هر حکومتی را انطباق با مقررات آن حکومت خواند و یادآور شد: یک مدیر باید برای رسیدن به اهداف مجموعه خود پاسخگو باشد.

وی متذکر شد: نتیجه ایجاد کار با ثبات و امنیت، حرکت و برکت، توسعه و تکنولوژی است و هر نوع نگاه و عمل معکوس تمام عملکرد مجموعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول