اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قم به دنبال کسب رتبه نخست چاپ و نشر در کشور باشد

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرک چاپ و نشر قم می‌توان زمینه‌ای را فراهم کرد که قم رتبه نخست چاپ و نشر کشور را به خود اختصاص دهد.

قم به دنبال کسب رتبه نخست چاپ و نشر در کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی استاندار قم در حاشیه بازدید از غرفه شرکت شهرک‌های صنعتی در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه به بخش صنعت استان و رفع مشکلات این بخش اظهار کرد: باید واگذاری خدمات به واحدهای صنعتی تسهیل شده و کاهش هزینه‌های اولیه در زمینه تولید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم راه‌اندازی نخستین شهرک چاپ و نشر کشور در قم را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: استان قم در زمینه چاپ و نشر بعد از تهران رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

استاندار قم تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیاری که در شهرک صنعتی چاپ و نشر فراهم شده می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق رتبه استان قم در زمینه چاپ و نشر را ارتقا داد و زمینه‌ای را فراهم کرد که قم رتبه نخست چاپ و نشر کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز در حاشیه این بازدید در سخنانی گزارشی از آخرین وضعیت شهرک‌های صنعتی استان قم ارائه کرد.

جعفر فرشچی از تلاش برای راه‌اندازی شهرک صنفی صنعتی کشور برای نخستین بار در قم خبر داد و گفت: این شهرک در منطقه قنوات قم در حال آماده‌سازی است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت دیگر شهرک‌های صنعتی استان قم از شهرک صنعتی الغدیر به عنوان یک شهرک نمونه کشوری یاد کرد و ادامه داد: در این شهرک جدیدترین متدهای روز و قابلیت‌های یک شهرک نمونه کشوری به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول