اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

خسارت 520 میلیاردی زلزله به راه‌های مناطق حادثه‌دیده/ تخریب 540 کیلومتر از راه‌ها‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: زلزله 6.2 ریشتری ارسباران خسارتی به ارزش 520 میلیارد ریال به راه‌های استان وارد کرده است.

خسارت 520 میلیاردی زلزله به راه‌های مناطق حادثه‌دیده/ تخریب 540 کیلومتر از راه‌ها‌

اروجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در اثر این حادثه پنج کیلومتر راه اصلی، 125 کیلومتر راه فرعی و 410 کیلومتر راه روستایی دچار تخریب شده‌اند.

اروجعلی علیزاده افزود: بیشترین خسارت به ارزش 200 میلیارد ریال به راه‌های شهرستان اهر وارد شده به طوری که در این شهرستان 30 کیلومتر راه اصلی، 25 کیلومتر راه فرعی، 80 کیلومتر راه روستایی و دو راهدارخانه در این شهرستان خسارت دیده‌اند.

وی با اشاره به خسارت 160 میلیارد ریالی راه‌های شهرستان ورزقان گفت: در این شهرستان 55 کیلومتر راه فرعی و 150 کیلومتر راه روستایی تخریب شده است.

علیزاده در مورد وضعیت راه‌های هریس نیز اضافه کرد: در شهرستان هریس به 20 کیلومتر راه اصلی، 45 کیلومتر راه فرعی و 100 کیلومتر راه روستایی به ارزش 140 میلیارد ریال در اثر این حادثه خسارت وارد شده است.

این مسئول حوزه راه و ترابری آذربایجان‌شرقی راه‌های خسارت دیده در تبریز را 30 کیلومتر راه روستایی به ارزش 20 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی در مورد اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده در حوزه راه اظهار کرد: تعمیر موقت راه‌های اصلی و فرعی، بازگشایی راه‌ها و معابر روستایی به صورت موقت از اقدامات صورت گرفته تا به امروز است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: هیچگونه مشکل تردد در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول