اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

محور قم ـ گرمسار همچنان حادثه‌ساز است

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از تصادف سه دستگاه خودرو در محور قم ـ گرمسار خبر داد و گفت: این حادثه 6 مجروح بر جای گذاشت.

محور قم ـ گرمسار همچنان حادثه‌ساز است

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک حلول ماه شوال با تبیین حوادث شاخص 24 ساعت گذشته در استان قم اظهار کرد: شب گذشته در تماسی که با مرکز فوریت‌های پزشکی برقرار شد، تصادف چند دستگاه خودرو با یکدیگر در کیلومتر 60 جاده گرمسار به قم گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه بر اثر برخورد مینی‌بوس، کامیون و وانت با یکدیگر شش نفر مجروح شدند که با اقدامات اولیه درمانی با حضور امدادرسانان اورژانس 115 در محل حادثه بر روی آنان انجام شد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی پنج نفر از مجروحان حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان نکویی منتقل شدند و یک نفر نیز در محل حادثه درمان شد.

وی برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابرین پیاده را از دیگر حوادث شاخص این مدت ذکر کرد و گفت: این حادثه در خیابان شهر قائم رخ داد که بر اثر این حادثه سه نفر مجروح شدند که یکی از آنان کودکی یک ساله بوده و حال آن وخیم گزارش شده است.

فراهانی اضافه کرد: سه مجروح این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ماموران اورژانس 115 در محل حادثه، برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

وی برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در خیابان سعیدی را از حوادث شاخصی عنوان کرد که در این مدت به وقوع پیوسته است.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: این حادثه پشت فروشگاه زنجیره‌ای رفاه رخ داد که بر اثر آن پنج نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: پس از حضور امدادرسانان مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحان برای ادامه درمان به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

فراهانی به واژگونی یک دستگاه پژو RD در جاده قدیم قم – تهران اشاره کرد و گفت: بر اثر این حادثه شش نفر مجروح شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی پنج نفر از مجروحان برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی نکویی منتقل شدند و یک نفر نیز در محل حادثه مورد درمان قرار گرفت.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم واژگونی پراید در جاده سلفچگان به طرف دلیجان را از جمله حوادث امروز ذکر کرد و گفت: در این حادثه چهار نفر مجروح شدند که مجروحان حادثه با دو آمبولانس به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

وی به پوشش امدادی نماز عید فطر اشاره و تصریح کرد: مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با استقرار 10 دستگاه آمبولانس مقابل درب‌های حرم مطهر کریمه اهل بیت توانست نسبت به درمان هشت نفر به صورت سرپایی اقدام کرده و دو نفر که از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار نبودند را به مرکز درمانی منتقل کند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول