اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محله ملاهادی اردبیل

گود‌برداری غیر‌اصولی در اردبیل حادثه آفرید

خبرگزاری فارس: گودبر‌داری غیر‌اصولی این بار در محله ملاهادی اردبیل حادثه آفرید.

گود‌برداری غیر‌اصولی در اردبیل حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه که صبح امروز رخ داد در ادامه سریال تکراری گودبرداری غیر‌استاندارد یک واحد مسکونی به صورت 100 درصد تخریب شد و تمام وسایل و امکانات این منزل مسکونی از بین رفت.

در این حادثه تلخ و به دنبال گود‌برداری یک واحد مسکونی بافت فرسوده در محله ملاهادی اردبیل منزل مجاور به یکباره فروریخت و با شنیدن صدای مهیب انفجار گاز و همچنین تخریب انشعاب آب و برق ساکنین منطقه و همسایگان در محل حادثه حاضر شده و شاهد تخریب 100 درصدی یک واحد مسکونی در کنار مجموعه گودبرداری شده بودند.

شاهدان و همسایگان اعلام کردند که چند ماهی است گود‌برداری غیر‌اصولی در این منطقه آرامش و آسایش آنها را از بین برده و سبب شده است تا برخی واحدهای مسکونی نزدیک محل گود‌برداری احساس خطر کنند که وقوع حادثه‌ای تلخ سبب شد تا نگرانی‌ها نیز روز‌افزون شود.

در این حادثه هر چند خسارات جانی مشاهده نشد اما مجری و پیمانکار پروژه در حال گود‌برداری حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نشد و اعلام کرد اتفاق خاصی رخ نداده و در این حادثه مرگی اتفاق نیفتاده است که ما این موضوع را از طریق پیمانکار این پروژه پیگیری می‌کنیم.

اما در این بین آنچه تاسف‌بار است اینکه عده‌ای سعی می‌کنند با چنین اقدامات سلب آرامش و آسایش هموطنان نه تنها به شکل غیر‌اصولی اقدام به گود‌برداری و حتی ساخت و ساز‌های بی‌رویه کنند که هیچ دستگاه نظارتی حاضر نیست پاسخی شفاف و روشن در این زمینه ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ساخت و ساز‌های متعدد در مناطق مختلف شهر به ویژه محلات قدیمی و دارای بافت فرسوده در سال‌های اخیر گله‌مندی همسایگان و سلب آسایش هم‌محله‌ای‌ها را سبب شده به طوری که شهرداری به دلایل نامعلوم جلوی ریخته شدن نخاله‌های ساختمانی در پیاده‌رو‌های عمومی و کوچه‌ها را نمی‌گیرد و وضعیت نابسامانی را در تردد شهروندان شاهد و ناظر هستیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول