اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 18.5 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت انجام می‎شود‎

افتتاح و کلنگ‎زنی 111 پروژه گازرسانی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز گلستان از افتتاح و کلنگ‎زنی 111 پروژه گازرسانی اعم از روستایی، صنایع، مسکن‎ مهر و سی‎ان‎جی با اعتباری بالغ بر 18.5 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح و کلنگ‎زنی 111 پروژه گازرسانی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی سنگدوینی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شرکت گاز استان گلستان در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده به منظور تحقق اهداف دولت خدمتگزار، توسعه گازرسانی در این استان و جایگزین کردن گاز طبیعی به جای سایر سوخت‎های فسیلی را قرار داده تا تمام مردم گلستان از این موهبت الهی بهره‎مند شوند.

وی اذعان کرد: خوشبختانه تعداد 623 روستا در استان گلستان از انرژی گاز بهره‎مند هستند. 

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به اینکه در هفته دولت در بخش صنعت 690 واحد زیر پوشش گاز طبیعی قرار می‎گیرند تصریح کرد: این شرکت با جایگزین کردن سوخت پاک (سی‎ان‎جی) به جای بنزین علاوه بر مقرون به صرفه بودن آن برای مردم، میلیاردها دلار صرفه‎جویی اقتصادی داشته و کاهش آلاینده‎های زیست‎محیطی و سایر محاسن دیگر را نیز به همراه دارد.

سنگدوینی یادآور شد: با تعداد دو جایگاهی که در هفته دولت گازرسانی انجام می‎شود تعداد جایگاه‎های سی‎ان‎جی گازدار استان به 59 جایگاه ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی از افتتاح گازرسانی به 40 روستا در سطح استان با جمعیتی بالغ بر 23 هزار نفر و اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال خبر داد و گفت: افتتاح گازرسانی به 56 واحد صنعتی با برآورد اعتباری معادل یک میلیارد و 600 میلیون ریال در استان انجام می‎گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از افتتاح گازرسانی به سه شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: این پروژه‎ها با اعتباری معادل 13 میلیارد ریال به بهره‎برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول