اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغازین روز هفته دولت

99 پروژه عمرانی و اقتصادی در اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل 99 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان اردبیل به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

99 پروژه عمرانی و اقتصادی در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل صبح امروز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که در آموزشگاه تازه تاسیس الهی اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 49 میلیارد تومان آماده افتتاح شده که 65 درصد این پروژه‌ها مربوط به مناطق محروم و روستایی است.

یوسف اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر کارگزاران نظام اسلامی، گفت:  چند سال پیش در نشست شورای آموزش و پرورش بازدیدی که از مناطق اطراف اردبیل داشتیم که نخستین خواسته اهالی منطقه احداث مدرسه به ویژه در مقطع متوسطه در مناطق اطراف اردبیل بود تا در تردد دانش‌آموزان به ویژه دختران دانش‌آموز مشکلی به وجود نیاید.

این مسئول ادامه داد: بر اساس خواسته مردم تصمیم گرفتیم آموزشگاهی را در این منطقه دایر کنیم که امروز با همکاری دیگر مسئولان شاهد بهره‌برداری این مجموعه هستیم و با تاسیس این مدرسه شاهد سهولت تردد دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان دختر در این منطقه خواهیم بود.

فرماندار اردبیل یادآور شد: در چهار سال گذشته 20 باب مدرسه با 135 کلاس درس و سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 300 میلیون تومان در مناطق اطراف شهر اردبیل و محوریت سیدآباد، کلخوران، میراشرف، آرازعلی، وحدت و مناطق 13 گانه افتتاح شده است.

اکبری بیان داشت: مدرسه الهی اردبیلی در 18 کلاس درس احداث شده و با کمال افتخار در اختیار هموطنان این منطقه محروم قرار گرفته است.

احداث 13 سالن ورزشی در مناطق اطراف اردبیل

این مسئول اظهار داشت: در دولت نهم و دهم 13 سالن ورزشی با اولویت مناطق محروم و اطراف شهر اردبیل و بخش‌ها افتتاح شده که هفت مورد آن اختصاصی اطراف شهر اردبیل بوده است.

وی گفت: این پروژه‌ها با اعتبار 3 میلیارد تومان در مراکز بخش‌ها و شهرها افتتاح شده و امروز نیز شاهد افتتاح سالن چند منظوره شهدای بخش ثمرین بودیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل افزود: در مناطق اطراف شهر و در سال‌های اخیر دو خانه بهداشت و یک کتابخانه به نام حضرت علی(ع) در منطقه آرازعلی اردبیل افتتاح شده است.

این مسئول بیان داشت: دستورالعمل رئیس جمهوری و هدف‌گذاری دولت خدمت‌رسانی بی‌منت به عموم مردم به ویژه با اولویت مناطق محروم و روستایی است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: امروز در کنار افتتاح‌ پروژه‌های مختلف، نمایشگاه کتاب اردبیل نیز گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از 99 پروژه افتتاحی در شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت 80 پروژه مربوط به پروژه‌های عمرانی و 19 پروژه نیز تولیدی و اقتصادی است.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول