اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشنهاد اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان‌رضوی

گمرک مشهد پایانه تخصصی صادرات و واردات سنگ‌های قیمتی می‌شود

خبرگزاری فارس: با هماهنگی گمرک خراسان‌رضوی و با پیشنهاد اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، گمرک مشهد در آینده‌ای نزدیک پایانه تخصصی صادرات و واردات سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی می‌شود.

گمرک مشهد پایانه تخصصی صادرات و واردات سنگ‌های قیمتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان‌رضوی، سیدجواد موسوی اظهار کرد: در نشست مشترک معاونت صنایع‌دستی خراسان‌رضوی با معاونان اداره‌کل گمرکات استان که با هدف بررسی مشکلات و معضلات حوزه صادرات صنایع‌ دستی صورت گرفت، تصمیماتی در رابطه با حل مشکلات صادرات صنایع‌ دستی اتخاذ گردید.

معاون صنایع ‌دستی میراث فرهنگی خراسان‌رضوی افزود: از تصمیمات مهم این جلسه برگزاری دوره آموزشی ارزیابان گمرک برای آشنایی با صنایع ‌دستی توسط معاونت صنایع ‌دستی استان و هم‌چنین برگزاری دوره آموزشی تولید کنندگان و صادر کنندگان صنایع دستی به منظور آشنایی با قوانین گمرکی توسط گمرکات استان است.

موسوی هم‌چنین با اشاره به وجود بیشترین واحدهای تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی کشور در مشهد، گفت: در این جلسه با توجه به حضور بیش از 450 واحد تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در استان و اشتغال بیش از هزار و 500 نفر در این رشته به اداره‌کل گمرک خراسان‌رضوی پیشنهاد شد تا مشهد به عنوان پایانه تخصصی صادرات و واردات سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی تعیین شود که در نهایت این پیشنهاد مورد استقبال اداره‌کل گمرک خراسان‌رضوی قرار گرفت.

وی افزود: در صورت تحقق این امر و انجام مراحل مقدماتی بسیاری از مشکلات موجود بر سر راه صادرات سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول