اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین به پیشرفت‌های منطقه سرعت می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خواستار تسریع در ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه این شهرستان شد و گفت: با ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین پیشرفت‌های منطقه سرعت می‌گیرد.

ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین به پیشرفت‌های منطقه سرعت می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در دیدار معاون سیاسی‌ ـ انتظامی استاندار تهران با ایشان خواستار تسریع در ابلاغ فرمانداری ویژه شهرستان ورامین شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره بر لزوم توجه جدی‌تر به رفع مشکلات مردم ورامین خواستار تسریع در ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه شهرستان شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ورامین همواره در تمام صحنه‌های انقلاب و اسلام پیشتاز و پیشرو بودند و متاسفانه همواره نیز از کمبود بسیاری از امکانات رنج بردند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی بیان داشت: نمی‌توان گفت در ورامین خدماتی صورت نپذیرفته است، خیر، کار زیاد شده اما همچنان جای کار فراوان است.

امام جمعه ورامین افزود: این مردم کفن‌پوشان سال 42 هستند، در اوج غربت و مظلومیت به دفاع از مرجعیت و ولایت پرداختند و مورد غضب محمدرضا واقع شدند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه شهرستان تاخیر فراوانی پیدا کرده است، لازم است با ابلاغ هرچه سریع‌تر پیشرفت مردم این منطقه تسهیل شود.

پیگیری ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین سرعت می‌گیرد

صفرعلی براتلو، معاون سیاسی‌ ـ امنیتی استاندار تهران در این دیدار اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های انجام شده ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه ورامین سرعت گیرد.

این گزارش حاکی است، معاون استاندار تهران با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

محسن منصوری، فرماندار شهرستان ورامین معاون استاندار تهران را در این دیدار همراهی می‌کرد.

درخواست مردم ورامین تشکیل استان خرداد است

اگرچه تسریع در ابلاغ فرمانداری ویژه شهرستان ورامین امری ضروری است اما درخواست اصلی و استحقاق مردم ورامین تشکیل استان خرداد با محوریت ورامین است.

مردم ورامین امیدوار هستند این مهم در باقیمانده عمر دولت احمدی‌نژاد به عنوان باقیات صالحات در کارنامه دولت وی ثبت شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول