اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید فرمانداری دلفان منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی استاندار لرستان رضا دریکوند به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دلفان منصوب شد.

سرپرست جدید فرمانداری دلفان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان صبح امروز در مراسم معارفه و تودیع سرپرستان جدید و قدیم فرمانداری دلفان در فرمانداری این شهرستان گفت: مهم‎ترین وظیفه مسئولان اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در استان لرستان، خدمت‏رسانی صادقانه، خالصانه و بی‎منت به مردم در راستای تامین رفاه، آسایش و امنیت برای عموم مردم باشد.

حسن شریعت‎‌نژاد افزود: لرستان سرزمین استعدادهای الهی با قابلیت‎های بسیاری است که همه ما باید برای شکوفایی این استعدادها و قابلیت‌ها تلاش و کوشش کنیم و بر همین اساس توسعه و پیشرفت همه‌جانبه و پایدار استان مستلزم عزم و اراده جمعی و ورود همه افراد به میدان کار و تلاش و عرصه فعالیت برای عمران و آبادانی استان است.

وی اظهار داشت: برای شکوفایی استعدادها و فعلیت یافتن توانمندی‎ها و ظرفیت‎های بی‎شمار لرستان در بخش‎های مختلف بایستی کار عملی و کارشناسی مورد توجه جدی قرار گیرد و در این مسیر باید از توجه به مطالب احساسی و زودگذر پرهیز کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: باید برای پیشرفت و ارتقای استان یک تعامل و هم‌دلی مطلوب در میان تمام دست‎اندرکاران حاکم باشد و از موازی‌کاری و جزیره‎ای عمل کردن پرهیز شود.

وی با بیان اینکه همگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‎کنیم، تصریح کرد: مدیران به دور از عملکردهای احساسی و با تاکید بر مسائل علمی و کارشناسی برنامه‎های خود را اجرایی کنند.

شریعت‎نژاد افزود: برنامه‎ریزی و تلاش شبانه‌روزی برای خدمت خالصانه و موثر به مردم مناطق روستایی و محروم کشور یکی از مهم‎ترین سیاست‎های دولت نهم و دهم است و بر همین اساس مسئولان دستگاه‎های اجرایی استان باید توجه ویژه‎ای به مناطق محروم و قشر آسیب‎پذیر داشته باشند.

گفتنی است، در این مراسم با تقدیر از تلاش‎های مهدی پازوکی، رضا دریکوند به عنوان سرپرست فرمانداری دلفان منصوب شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول