اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی وزارت کشور از عملکرد فرمانداری‌ها

فرمانداری سرعین رتبه اول را در اردبیل کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار سرعین گفت: بر اساس گزارش دفتر ارزیابی عملکرد وزارت کشور در خصوص عملکرد سال 90 فرمانداری‌ها، فرمانداری سرعین در استان اردبیل رتبه اول را به دست آورد.

فرمانداری سرعین رتبه اول را در اردبیل کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر در جلسه ظهر امروز مسئولان و مدیران اجرایی این شهرستان، اظهار داشت: فرمانداری سرعین با کسب 816 امتیاز از 1000 امتیاز تعیین شده، رتبه ممتاز را در بین فرمانداری‌های استان به دست آورده است به طوری که در بخش‌های مختلف اعم از امور عمرانی، اقتصادی، مالی و پشتیبانی، اجتماعی و انتخابات، سیاسی و اتباع بیگانه، حوزه فرمانداری و شخص فرماندار نمره و امتیاز کسب شده از میانگین استانی بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت وظیفه خطیر ما را در خدمت‌رسانی بی‌منت سنگین‌تر کرده است به طوری که با تمام توان سعی خواهیم کرد تا خدمتگزاری شایسته و لایق باشیم تا بتوانیم رضایت عموم افراد جامعه را فراهم آوریم.

فرماندار سرعین فرمایش مقام معظم رهبری را در جمع خدمتگزاران و کارگزاران نظام اسلامی در توجه بیشتر به تحقق شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یادآور شد و گفت: همه موفقیت‌ها در سایه همدلی و تلاش و حفظ وحدت به دست می‌آید و ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی در فرصت باقیمانده از دولت دهم دست به دست هم دهند تا با قوت و قدرت کارها به پیش رفته و اهداف و وعده‌های داده شده تحقق یابد.

دبیر، ضرورت توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را به‌عنوان یک دستور‌العمل کشوری خاطرنشان کرد و بیان داشت: سرعین با توجه به توانمندی منحصربه‌فرد در بخش گردشگری یکی از ظرفیت‌های ممتاز و بی‌نظیر توسعه و ترقی این بخش است که ما با تمام جدیت در تلاش هستیم تا هم در بعد گردشگری و هم حوزه خدمات سطح رفاه و امنیت و آسایش گردشگران حاضر در منطقه را بهتر و شایسته مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول به فرصت پیش آمده یک ماهه در تجدید قوا برای پذیرایی از خیل مسافران ورودی در شهریورماه اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌کنیم نسبت به ماه گذشته بعد از ماه مبارک رمضان خیل کثیری از مسافران و گردشگران از داخل و خارج از کشور وارد سرعین شود که ما در فرصت 20 روزه ماه مبارک رمضان همت به کار بستیم تا با رفع برخی نواقص و کاستی‌ها یک فرصت استثنایی را در بهره‌گیری از سفرها و گردش‌ها برای هموطنانمان فراهم آوریم.

فرماندار سرعین تصریح کرد: موفقیت به دست آمده در حوزه ارزیابی کشوری تنها تعلق به فرمانداری ندارد بلکه این موفقیت در سایه همدلی و هماهنگی روز‌افزون به دست آمده است که امیدواریم همین روند با قدرت و قوت ادامه پیدا کند.

دبیر در بخش دیگری از سخنان خود یکی از پروژه‌های ارزشمند قابل پیگیری در این شهرستان را تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد:‌ عملیات اجرایی این پروژه که از سال گذشته آغاز شده با قوت ادامه دارد و امیدواریم این تصفیه‌خانه که جزو سیستم‌های پیشرفته است در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی هدف از اجرای این پروژه را حفظ بهداشت و محیط زیست، تولید کود صنعتی و بازیابی مجدد پساب و جلوگیری از هدر رفت این امر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار سرعین در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ میزان اعتباری که برای شبکه جمع‌آوری فاضلاب اختصاص یافته 10 میلیارد تومان است که با پیشرفت 60 درصدی در حال اجراست.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول