اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد سیستان‌وبلوچستان:

کتابخانه‌های روستایی مساجد سیستان‌وبلوچستان مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد سیستان‌وبلوچستان گفت: تمام کتابخانه‌های روستایی مساجد استان سیستان و بلوچستان در سال جاری تجهیز می‌شوند.

کتابخانه‌های روستایی مساجد سیستان‌وبلوچستان مجهز می‌شوند

هادی جعفری‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در تمام روستاهای استان از طریق نهضت سواد آموزی استان در تلاش هستیم تا بی‌سوادی را ریشه‌کن کنیم.

وی افزود: طرح اوقات فراغت در سیستان‌ و بلوچستان در بیش از 250 کانون فرهنگی هنری در سطح استان با حضور بیش از 10 هزار و 500 نفر دانش‌آموز از ابتدای تابستان آغاز شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد سیستان‌ و بلوچستان از فعالیت 75 کانون فرهنگی مساجد در زاهدان خبر داد و بیان داشت: کلاس‌های طرح اوقات فراغت در حوزه آموزشی در زمینه احکام، عقاید و کلاس‌های کمک درسی برگزار که در پایان گواهینامه پایان دوره به افراد اهدا می‌شود.

جعفری‌راد بیان کرد: در کنار کلاس‌های آموزشی، کلاس‌های تفریحی، سیاحتی هم برگزار می‌شود و در پایان همه دوره‌ها، اردوی خارج از استان هم خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف طرح اوقات فراغت، تربیت نیرو از دل مسجد است تا در زمان فراغت نیز جوانان از مسجد دور نشوند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد سیستان‌ و بلوچستان راه‌اندازی 10 کانون تخصصی، افتتاح 27 خانه نور، برگزاری نمایشگاه اصحاب مسجد، طرح راه‌اندازی مرکز فرهنگی دیجیتال با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد، راه‌اندازی 30 مرکز تفسیر کوتاه قرآن، برگزاری طرح قرآنی 1446، برگزاری همایش مساجد فعال قرآنی، اجرای طرح کارآفرینی مساجد، گردهمایی بزرگ اصحاب فرهنگ، هنر و مسجد، آموزش اندیشه‌های آسمانی و... را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال کانون‌های فرهنگی مساجد عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول