اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل دارالشفای فردوس خبر داد

استفاده 109 هزار نفر از خدمات پزشکی دارالشفای فردوس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل دارالشفای امام حسین (ع) شهرستان فردوس گفت: در سال گذشته تعداد 109 هزار و 697 نفر از خدمات پزشکی این مرکز برخوردار شدند.

استفاده 109 هزار نفر از خدمات پزشکی دارالشفای فردوس

حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: تعداد مراجعان و بیماران به دارالشفای امام‌ حسین (ع) شهرستان فردوس برای استفاده از خدمات ارائه شده در این مرکز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.6 درصد افزایش یافت.

وی افزود: در سال گذشته تعداد 109 هزار و 697 نفر به دارالشفای امام حسین (ع) شهرستان فردوس مراجعه و از خدمات پزشکی ارائه شده در این درمانگاه خیریه استفاده کردند.

مدیرعامل دارالشفای امام حسین (ع) فردوس تصریح کرد: از این تعداد 181 هزار و 17 نفر به پزشک عمومی، 25 هزار و 527 نفر به تزریقات و پانسمان، 635 نفر به مامایی و تنظیم خانواده، 7 هزار و 279 نفر به دندانپزشکی و دندانسازی، 4 هزار و 757 نفر به فیزیوتراپی و پنج هزار و 175 نفر نیز به بخش‌های تخصصی مراجعه کرده‌اند.

اکبری همچنین تعداد مراجعان به داروخانه شبانه‌روزی را 47 هزار و 349 نفر و تعداد مراجعان برای حجامت و گیاه درمانی را 4 هزار و 520 نفر اعلام کرد.

 

*دارالشفای امام حسین (ع) مرکزی مردم‌نهاد برای ارائه خدمات

مدیرعامل بنیاد خیریه دارالشفای امام حسین (ع) فردوس گفت: این مرکز به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف کمک به امر دارو و درمان محرومان و افراد بی‌بضاعت جامعه از سال 1382 فعالیت خود را آغاز و تاکنون خدمات پزشکی متعددی به بیماران ارائه کرده است.

اکبری افزود: مرکز خیریه دارالشفای امام حسین (ع) فردوس دارای بخش‌های پزشک عمومی، دندانپزشکی، دندانسازی، فیزیوتراپی، داروخانه شبانه‌روزی، اسپیرومتری، متخصص اطفال، متخصص داخلی، متخصص بیهوشی، مامایی و تنظیم خانواده، تزریقات و پانسمان مردان و زنان، گیاه درمانی و حجامت است.

وی تصریح کرد: کیفیت بالای خدمات ارائه شده، تکریم ارباب‌رجوع، امکانات و تجهیزات پزشکی مناسب، رعایت صرفه و صلاح شهروندان، تلاش و دقت عمل کادر پزشکی و پرستاری و مساعدت خیران را از جمله عواملی است که در این موفقیت نقش داشته است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول