اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی خراسان‌شمالی:

بسته خدمات سلامت روستاییان بازنگری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی خراسان‌شمالی گفت: پیرو ابلاغ دستورالعمل پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری بسته خدمات سلامت روستاییان نیز مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

بسته خدمات سلامت روستاییان بازنگری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه خدمات درمانی خراسان‌شمالی، علی آرمیده به اجرای طرح ملی ساماندهی و ارتقاء بیمه درمان روستاییان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر در سال 84 اشاره کرد و افزود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری بسته خدمتی در صندوق روستاییان به گونه‌ای اصلاح خواهد شد که خدمات و منافع روستاییان با رعایت سطح‌بندی کمتر از برنامه مشابه آن در شهرها نباشد.

وی تصریح کرد: لیست 270 قلم داروی مورد تعهد در بیمه روستایی برای امسال مورد بازبینی قرار گرفت.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی خراسان‌شمالی اظهار کرد: در این فرآیند که همه ساله با همکاری اداره کل و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می‌گیرد بر اساس شاخص‌های موجود برخی از داروها از لیست حذف و داروهای جدید جایگزین می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی بیمه‌درمان روستاییان و عشایر، دانشگاه‌های علوم پزشکی موظفند نسبت به تأمین 270 قلم داروی مصرفی مورد تعهد خود در خدمات سطح یک برابر فهرست مربوط اقدام کند.

آرمیده اظهار کرد: اداره کل بیمه خدمات درمانی استان خراسان‌شمالی در ایجاد پوشش بیمه‌ای برای روستاییان استان موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده بود و اکنون با بالغ بر 520 هزار نفر بیمه شده روستایی، 100 درصد روستاییان، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر را در استان زیر پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول