اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تنکابن:

تنکابن در پروژه‌های مهر ماندگار سهمی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تنکابن گفت: از 38 پروژه مهر ماندگار استان مازندران، سهم تنکابن صفر است.

تنکابن در پروژه‌های مهر ماندگار سهمی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، حجت‌الاسلام سید داوود شاهچراغی امام جمعه تنکابن صبح امروز در جلسه شورای اداری تنکابن با بیان اینکه عمر ودیعه‌ای خداوندی است که به انسان بخشیده شده تا از آن به ‌نحو شایسته‌ای بهره‌گیری شود، بیان داشت: خداوند به ما عنایتی کرده و مسئولیتی بخشیده و فرصت داده تا به مردم خدمت کنیم که این بالاترین عنایت خداوند به هر انسان است.

وی به روایتی از رسول‌ گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: بهترین فرد نزد خدا کسی است که به خلق او خدمت کند. مسئولیت امانتی است در دست من و شما و باید روزی برای این امانت و عملکردمان پاسخگو باشیم.

امام جمعه تنکابن تاکید کرد: راستگویی، خلق نیکو و خدمت بدون منت سه ویژگی خادم مومن و مسئول به مردم است.

این مسئول تصریح کرد: امیدوارم این جلسه برای شهرستان با مصوباتی که دارد خروجی خوبی داشته باشد، زیرا مردم به همه امور و خدمات صورت گرفته آگاهند و آنها را پیگیری می‌کنند.

وی با گلایه از وجود مشکل آب شرب در روستاها گفت: به هر حال می‌شنیدیم مازندران از موهبت‌های خدادادی بهره‌مند است و بردن آب شرب با تانکر برای برخی از روستاها در شمال آن‌ هم پس از گذشت 30 سال از عمر گرانمایه انقلاب توجیه ندارد.

خطیب نماز جمعه تنکابن ابراز امیدواری کرد مسئولان به جد این معضل را پیگیری کنند و بحث ساخت سدهای مورد نظر شهرستان در استفاده بهینه از آب رودخانه‌های شهرستان هم باید تا پایان عمر این دولت به‌عنوان خدمتی ماندگار عملیاتی شود تا در تداوم خدمات دولت هدیه خوبی برای مردم تنکابن باشد.

شاهچراغی با اعلام این نکته که از 38 پروژه مهر ماندگار استان مازندران، سهم تنکابن هیچ است تاکید کرد: به‌طور کل نیازمند توجه ویژه دولت در بحث حل مشکلات آب شرب، اشتغال، ایجاد شهرک صنعتی و برخی نیازهای دیگر هستیم و انتظار داریم از سوی دولت عنایت ویژه‌ای در این باره به تنکابن شود.

حجت‌الاسلام حسینعلی قادی امام جمعه نشتارود نیز به روایاتی از دین مبین اسلام و پیامبر اشاره کرد و به موهبت‌های ماه مبارک رمضان نیز پرداخت و خطاب به مسئولان یادآور شد: ما در ماه مبارک رمضان و از آموزه‌های دینی یاد گرفتیم نیازهای خود را بازگو و در پیگیری مطالبات مردم نیز اسرار به پیگیری و حل مشکلات داشته باشیم و چه فرصتی بهتر از این نشست وجود دارد.

وی مشکلات عمده بخش نشتای اینگونه عنوان کرد: حل مشکل هزینه‌های تملک اراضی و املاک مسیر غرب شهر نشتارود در ساخت رینگ شهری برای رفع ترافیک و نیاز به استقرار ادارات و یا نمایندگی آنها در بخش برای حل مشکل مردم در فت و آمد به تنکابن و حل مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان به ویژه تحصیل کرده که زیاد هستند.

قادی تاکید کرد: انصافاً در طول 33 سال از عمر گرانمایه انقلاب در بحرانی‌ترین شرایط در حوزه‌های مختلف کارهای خوبی صورت گرفت که در حوزه‌های درمان، آموزش، راه و سایر خدمات بیشتر بودند؛ اما باید دید توسعه چیست و در این راستا و خدمت به مردم وسعت خدمات ما نیز باید بیشتر شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول