اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

10 پروژه شهرداری فرخ‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار فرخ‌شهر گفت: در نخستین روز از هفته دولت 10 پروژه شهرداری فرخ‌شهر افتتاح و در اختیار شهروندان در این شهر قرار می‎گیرد.

10 پروژه شهرداری فرخ‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

علی‌اصغر حاج‎حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: ساختمان غسالخانه فرخ‌شهر با صرف 300 میلیون ریال اعتبار احداث شده که در نخستین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح بلوک‌فرش و محوطه‌سازی پارک سرچشمه فرخ‌شهر با صرف اعتباری بالغ ‌بر 300 میلیون ریال در این شهر به مرحله اجرا درآمد که این طرح نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

حاج‎حیدری بیان کرد: میدان بسیج شهرداری فرخ‌شهر نیز با صرف اعتباری بالغ‌بر 8 هزار میلیون ریال ساماندهی و تکمیل شد که این طرح در نخستین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مراحل اجرایی این طرح افزود: تملک زمین، احداث میدان، آسفالت و اجرای فضای سبز از جمله مراحل اجرای این طرح از سوی شهرداری فرخ‌شهر است.

وی از بهره‌برداری از پارک استقبال در این شهر خبر داد و بیان کرد: این پارک با اعتباری بالغ ‌بر 900 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در این شهر ایجاد شده است.

شهردار فرخ‌شهر افزود: پارک شهرداری فرخ‌شهر با صرف بیش از 4 هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در نخستین روز از هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: اجرای مسیل شهرک قائمیه و جدول منتهی به آن، اجرای بلوک‌فرش و فضای سبز دو طرف بلوار آزادی، آسفالت کنارگذر از خیابان حریر تا بلوار آزادی، بوستان شهید صالحی و پیاده‌رو سازی خیابان 15 خرداد از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری شهرداری فرخ‌شهر در نخستین روز از هفته دولت است.

حاج‎حیدری بیان کرد: شهرداری‌ فرخ‌شهر تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان انجام می‌دهد و کسب رضایت شهروندان عزیز از اهداف مهم این شهرداری است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول