اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار قم خبر داد

اجرای طرح نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در شهرداری قم

خبرگزاری فارس: مشاور شهردار قم با اشاره به اینکه بدون پذیرفتن نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات نمی‌توان ادارات را مدیریت کرد، اجرای این طرح در شهرداری قم را مفید ارزیابی کرد.

اجرای طرح نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسن خداپرست در همایش تجلیل از خادمین نیمه شعبان که به همت شهرداری قم و با حضور سازمان‌های مختلف استان در صحن نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در شهرداری قم تدوین شده است اظهار کرد: این نظام جامع فراگیر شده و با توجه به اینکه سازمان‌های حاضر با گذشته تفاوت‌های بسیاری کرده است، برای اداره کردن آنها نیازمند سیستم‌های نوین مدیریتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بدون پذیرفتن نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات نمی‌توان ادارات را مدیریت کرد ادامه داد: اگر سازمانی بخواهد خدمات مطلوبی ارائه کند باید از این سیستم نوین استفاده کند.

مشاور شهردار قم با تاکید بر اینکه در نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات از نظرات کارکنان استفاده می‌شود تصریح کرد: شهرداری قم به عنوان متولی این طرح آمادگی دارد این مشارکت را عرضه کند تا راهی ایجاد شود که کارکنان نظرات و طرح‌های خود را برای بررسی کارشناسانه به دبیرخانه ارسال کنند.

خداپرست اظهار کرد: اکنون سیستم به صورت دستی ارائه شده است اما در آینده این سیستم به اتوماتیک تبدیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح موجب بروز استعداد می‌شود و افراد از حاشیه‌نشینی خارج می‌شوند.

مشاور شهردار قم با اشاره به اینکه سازمانی که نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات را اجرا می‌کند، پویا است تصریح کرد: این نظام به عنوان الگو به کلانشهرهای دیگر نیز ارسال خواهد شد.

خداپرست با تاکید بر اینکه در ایام نیمه شعبان نظرسنجی به صورت علمی در شب و روز نیمه شعبان با حضور 426 نفر از زائرین داخل و اطراف مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اضافه کرد: همچنین آینده پژوهی نسبت به نیازهای آتی مسجد مقدس جمکران نیز انجام شده و انتظارات زائران در آینده، مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول