اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا:

1500 دانش‌آموز دنایی در کلاس‌های کانون مساجد آموزش دیدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا گفت: 48 کلاس در رشته‌های مختلف فرهنگی هنری در کانون مساجد این شهرستان با آموزش هزار و 500 هنرآموز به کار خود خاتمه داد.

1500 دانش‌آموز دنایی در کلاس‌های کانون مساجد آموزش دیدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، جمشید آریایی ظهر امروز در مراسم اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان دنا در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: اوقات فراغت بخش مهمی از طول عمر دانش‌آموزان و نونهالان را پر می‌کند.

وی افزود: اکنون بعد از دو ماه تلاش مجدانه و همت همکاران، مراسم اختتامیه اوقات فراغت تابستانه دانش‌آموزان دنا برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد اسلامی دنا افزود: 48 کلاس در رشته‌های طراحی، نقاشی، تئاتر و بازیگری، خوشنویسی، فیلم‌سازی، کاردستی، کامپیوتر و قرآن با آموزش هزار و 500 نفر هنرآموز امروز به کار خود خاتمه می‌دهد.

آریایی عنوان کرد: دانش‌آموزان در ماه مبارک رمضان به آموزش قرآن و جزء‌خوانی مشغول به فعالیت بودند که برگزاری این کلاس‌ها تأثیر بسیار مطلوب و به سزایی در یادگیری دانش‌آموزان در روخوانی و روان‌خوانی و یادگیری احکام نماز داشته که این امر موجبات آرامش روحی آن‌ها را فراهم کرده است.

مسئول اداره ارشاد اسلامی دنا با بیان این که برای همه دانش‌آموزان گواهی لازم برای رشته‌های تخصصی صادر می‌شود، گفت: دانش‌آموزان سعی کنند همراه این کلاس‌ها برنامه‌های قرآنی، معنوی و اخلاقی را هم برای خود داشته باشند و استفاده کنند.

آریایی خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: در طول سال تحصیلی سعی کنید از کلاس‌های کانون فاصله نگیرید و توصیه من این است هر برنامه‌ای اعم از علمی یا ورزشی را که شروع می‌کنید در دوره‌های بعدی هم ادامه دهید تا بتوانید در این زمینه یک نیروی متخصص شوید.

وی اظهار کرد: مؤسسه قرآنی این شهرستان 9 روستای پرجمعیت را انتخاب و محافل انس با قرآن کریم برگزار کرد و دانش‌آموزان این روستاها آموزش روخوانی و مفاهیم قرآن را فرا گرفتند.

در پایان این مراسم به برگزیدگان در هر رشته هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول