اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امروز؛

سینما پروانه در افتتاحیه جشنواره کودک می‌درخشد

خبرگزاری فارس: سینما پروانه در افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان می‌درخشد.

سینما پروانه در افتتاحیه جشنواره کودک می‌درخشد
مجید برز‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: برای مراسم افتتاحیه صحنه‌ یک خیابان به نام خیابان پروانه تهیه شده که در آن آدم‌ها در رفت‌ و آمد و مشغول به کارهای روزانه خود هستند.
وی ادامه داد: دکور این مراسم به گونه‌ای طراحی شده که در این خیابان، سینمایی قدیمی وجود دارد که سر در این سینما نام سینما پروانه نوشته شده است.
کارگردان و طراح دکور مراسم افتتاحیه با اشاره به طراحی زیبا و جدید دکور اضافه کرد: مردم عادی با صفی در جلوی سینما پروانه و خرید بلیط تمام تماشاگران را برای شرکت در بیست‌ و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان دعوت می‌کنند.
وی با تاکید بر این مطلب که علیرضا خمسه مجری مراسم است، بیان داشت: علیرضا خمسه ضمن مجری‌گری با یک تیم سه نفره پانتومیمی زیبا و به یاد ماندنی را اجرا می‌کند.
برز‌گر تصریح کرد: در طول برنامه دو نوازنده دوره‌گرد مدام می‌نوازند و به غیر از آن نیز یک گروه موسیقی از اصفهان و یک گروه موسیقی عرفانی قطعات را در مدح حضرت علی (ع) در ادامه اجرای برنامه نواخته می‌شود.
وی به تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان عرصه سینما در مراسم افتتاحیه اشاره و گفت: از محمد علی کشاورز، محمد کاسبی، وحید نیک‌خواه، غلام‌رضا رمضانی و جهانبخش سلطانی تجلیل می‌شود.
کارگردان و طراح دکور آیین افتتاحیه در ادامه تجلیل از خانواده شهید بهنام محمدی را عنوان و تصریح کرد: برنامه ویژه جشنواره کودک امسال اهتزاز پرچم بارگاه مقدس امیرالمؤمنین (ع) توسط فریبا کوثری است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 80 نفر در ساخت دکور مشارکت داشتند، تاکید کرد: تعداد بسیاری از هنرمندان اصفهان و تهران در ساخت و طراحی دکور، اجرای کلیپ، نور و صدابرداری به طور شبانه‌روز در تلاش بوده‌اند.
برز‌گر اظهار داشت: بلافاصله پس از مراسم افتتاحیه دکور خراب و دکور اختتامیه آماده می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول