اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد برگزار می‎شود؛

آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه کتاب گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه کتاب با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی خبر داد.

آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه کتاب گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در جمع مدیران استان اظهار‎داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصتی است برای آشنایی اقشار مختلف تا با آخرین تازه‎های نشر در حوزه‎های مختلف آشنا شوند.
وی با بیان اینکه هر نمایشگاه کتاب در حکم سفره عظیم فرهنگی و هنری است، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه کتاب، علاقمندان بر اساس میل و نیازشان می‎توانند از غذاهای فکری و معنوی بهره‎مند شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: در دوره‎های گذشته این فرصت تنها برای تهرانی‎ها فراهم بود و اگر کسی می‎خواست از کتاب خوب استفاده کند می‎توانست به نمایشگاه بین‎المللی تهران برود اما در دولت‎های نهم و دهم این امکان فراهم شده تا بر اساس سیاست عدالت‎محوری فرهنگی همه استان‎ها از این فرصت برخوردار شوند.
منتظری عنوان کرد: ما وارث فرهنگ و تمدنی هستیم که کتاب، پژوهش، مطالعه، علم و دانش از جایگاه ویژه‎ای برخوردار است که به گواه اسناد و اوراق تاریخی هیچ ملتی در جهان به این خاطر از ایرانیان گوی سبقت را نربوده است.
وی متذکر شد: مسئولیت و رسالت ما به سبب میراث دینی، مذهبی، ملی و فرهنگی سنگین‎تر از دیگران است و باید در ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی اقشار مختلف با مطالعه مفید گام‎های اساسی و زیربنایی را برداریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: برای ششمین نمایشگاه کتاب گلستان سرویس ایاب و ذهاب با همکاری شهرداری گرگان، اعضای شورای شهر و شرکت اتوبوسرانی در طی مدت برگزاری نمایشگاه در ساعات معینی این تردد در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول