اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی ارومیه:

هنگ مرزی اشرافیت 90 درصدی بر مرزهای ارومیه دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: هنگ مرزی ارومیه اشرافیت 90 درصدی بر مرزهای ارومیه دارد.

هنگ مرزی اشرافیت 90 درصدی بر مرزهای ارومیه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محرم رجبی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرزبانی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: هنگ مرزی ارومیه 150 کیلومتر بوده و شامل 135 کیلومتر مرز با ترکیه و 15 کیلومتر مرز با کشور عراق است.

وی با اشاره به اشرافیت 90 درصدی هنگ مرزی بر مرزهای شهرستان ارومیه، تصریح کرد: دو مرزبان درجه دو در مرز سرو و زیوه کار مرزبانی را انجام می‌دهند.

رجبی با اشاره به عمده جرایم شایع در هنگ مرزی ارومیه، افزود: قاچاق سوخت عمده جرم در هنگ مرزی ارومیه است.

وی با اشاره به افزایش سه برابری کشفیات سوخت در هنگ مرزی ارومیه، افزود: پنج ماه نخست سال 90 حدود 73 هزار لیتر سوخت قاچاق در هنگ مرزی ارومیه کشف شده بود که این میزان در مدت زمان مشابه جاری به 250 هزار لیتر رسیده است.

رجبی از کاهش 60 درصدی کشف البسه قاچاق در هنگ مرزی ارومیه در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این امر از افزایش سطح کنترل مرزها حکایت دارد.

وی با اشاره به کشفیات مواد محترقه قاچاق در هنگ مرزی ارومیه، اظهار داشت: در سال جاری 75 هزار عدد مواد محترقه در هنگ مرزی ارومیه کشف شده است.

رجبی با بیان اینکه در مدت زمان مشابه سال گذشته کشف مواد محترقه قاچاق نداشتیم، افزود: در این راستا نیز شاهد افزایش 100 درصدی هستیم.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه در ادامه به تجهیز پایگاه‌های هنگ مرزی به تجهیزات الکترونیکی اشاره کرد و اظهار داشت: در صورتی که در پایگاه‌های مرزی دارای برق باشیم می‌توانیم از تجهیزات الکترونیکی برای کنترل مرزها استفاده کنیم.

رجبی اعلام کرد: در حال حاضر پایگاه‌های هنگ مرزی ارومیه دارای دوربین‌های الکترونیکی، عینک دید در شب و دوربین حرارتی هستند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول