اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پنج ماه گذشته

بیش از 10 هزار نخ سیگار قاچاق در گلپایگان کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان از کشف و ضبط بیش از 10 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان گلپایگان خبر داد.

بیش از 10 هزار نخ سیگار قاچاق در گلپایگان کشف شد

اسماعیل اقبالیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گلپایگان، اظهار کرد: از ابتدای سال 91 تاکنون بیش از 10 هزار نخ سیگار قاچاق از واحدهای صنفی سطح شهرستان کشف و ضبط شده و پرونده متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی گفت: این تعداد نخ سیگار به صورت قاچاق و غیرمجاز وارد شهرستان شده است و فاقد (برچسب) لیبل هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان، افزود: هم‌چنین طی پنج ماه نخست امسال 265 مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان گلپایگان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از این تعداد بازرسی 43 پرونده متخلف مربوط به واحدهای صنفی نانوایی بوده است که به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

اقبالیان تصریح کرد: طی پنج ماه نخست امسال یک واحد نانوایی به علت کم‌فروشی از طرف اداره تعزیرات شهرستان گلپایگان پلمپ شده است.

وی با بیان اینکه پرونده متخلفان واحدهای صنفی به علت کم‌فروشی، گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی به  تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، گفت: با متخلفان واحدهای صنفی در سطح شهرستان گلپایگان برخورد می‌شود و شهروندان می‌توانند با مشاهده هر گونه تخلفی با شماره 124 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول