اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان:

واحدهای فروش لوازم خانگی قاچاق تعطیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان گفت: واحدهایی که اقدام به فروختن لوازم خانگی بدون بارکد و قاچاق کنند، بلافاصله بسته می‌شوند.

واحدهای فروش لوازم خانگی قاچاق تعطیل می‌شوند

اکبر زادمهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: لوازم خانگی که در ماهواره‌ها به صورت تبلیغاتی فروخته می‌شود به دلیل نداشتن بارکد‌های استاندارد ایران قابل اعتماد نیستند و باید جمع‌آوری شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه لوازم خانگی اصفهان برای مبارزه با کالاهای قاچاق و طبق طرح شبنم، نظارت‌های شدیدی را بر واحدهای توزیع لوازم غیر استاندارد خانگی اعمال می‌کند، تصریح کرد: واحدهایی که اقدام به فروختن لوازم خانگی بدون بارکد و قاچاق کنند بلافاصله بسته می‌شوند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان با اشاره به اینکه قیمت برخی از لوازم خانگی نسبت به مدت مشابه سال قبل تا دو برابر افزایش یافته است، تاکید کرد: ظرف‌شویی، لباس‌شویی و یخچال‌ با مارک‌های خارجی از جمله این لوازم هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از لوازم خانگی دیگر نیز تا 40 درصد افزایش قیمت داشته‌اند، اظهار کرد: روند افزایش قیمت لوازم خانگی هم‌چنان ادامه دارد و غیرقابل پیش‌بینی است.

زادمهر بیان کرد: دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی در اختیار قرار ندادن ارز لازم به دست وارد کننده است که این موضوع به شدت بر قیمت لوازم خانگی تأثیر می‌گذارد.

پایان پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول