اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت چهارمحال و بختیاری:

جایگاه گاز فشرده سرچشمه شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری جایگاه گاز فشرده سرچشمه شهرکرد در هفته دولت خبر داد.

جایگاه گاز فشرده سرچشمه شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

منصور شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه کرده که در شرکت نفت چهارمحال و بختیاری ما از تمام امکانات خود برای اطلاع‌رسانی درست این خدمات به مردم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: جایگاه گاز فشرده شهرکرد، در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شجاعی از صرف 12 هزار میلیون ریال اعتبار برای تکمیل این طرح خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی ادامه داد: این طرح زمینه اشتغال 9 نفر در شهرستان شهرکرد را فراهم کرده است.

شجاعی از بهره‌برداری از جایگاه دو منظوره طاها - چالشتر در این شهرستان خبر داد و افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این جایگاه 20 هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اذعان داشت: 6 هزار و 500 میلیون ریال از این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و مابقی این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت نفت چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این طرح زمینه اشتغال 22 نفر به صورت مستقیم در شهرستان شهرکرد را فراهم کرده است.

شجاعی افزود: با بهره‌برداری از این طرح بسیاری از مشکلات مردم در این شهر برطرف می‌شود و مردم این شهر دیگر برای سوخت‌گیری زمان بسیار کمتری نسبت به قبل از بهره‌برداری از این جایگاه صرف خواهند کرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول