اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلفان:

روستاهای گازدار دلفان تا پایان امسال به 40 روستا می‌رسد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان گفت: تعداد روستاهای دارای شبکه گاز خانگی این شهرستان 31 روستا است که تا پایان امسال این تعداد روستا به 40 روستا می‌رسد.

روستاهای گازدار دلفان تا پایان امسال به 40 روستا می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، رضا دریکوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلفان گفت: در حال حاضر پنج پروژه گازرسانی روستایی در این شهرستان اجرایی شده که با بهره‌برداری از آنها تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در این شهرستان به 40 روستا افزایش می‌یابد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان گفت: شهرستان دلفان دارای 440 روستا است که از این تعداد 31 روستای آن از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه 50 روستای این شهرستان در نزدیکی خط انتقال گاز قرار دارند، اظهار داشت: کار گازرسانی به روستاهای مسیر شبکه و خطوط انتقال گاز استان باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد.

دریکوند افزود: شهرستان دلفان بیش از یک‌هزار و 800 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و یک منطقه کوهستانی و سردسیر محسوب می‌شود و به همین دلیل و با توجه به سرانه بالای مصرف سوخت در این شهرستان، توسعه گازرسانی نقش مهمی در کاهش مصرف سوخت منطقه دارد.

سرپرست فرمانداری دلفان گفت: در سال جاری روستاهای شهرک امام خمینی(ره)، شهن‌آباد و فرهادآباد با اعتبار 32 میلیارد و 271 میلیون ریال گازرسانی شده‌اند.

انتهای پیام/ب30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول