اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گاز فجر جم:

تیم فوتبال گاز جم به لیگ دسته یک کشور صعود می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گاز فجر جم گفت: تیم فوتبال گاز فجر جم از آمادگی مطلوبی برای آغاز لیگ دسته دوم برخوردار است و با تلاش بیشتر به لیگ دسته اول صعود می‌کند.

تیم فوتبال گاز جم به لیگ دسته یک کشور صعود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم عبدالحسین فرهنگی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: تیم فوتبال گاز فجر جم تمامی ابزارهای لازم برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته دوم را دارد و در حال حاضر هدف‌گذاری این تیم صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وی افزود: بدون شک ما می‌توانیم با به‌کارگیری تمامی ابزار و ادوات و بهره‌گیری از بازیکنان با کیفیت و تجارب کادر فنی به این هدف نائل شویم و اگر چه کار قدری سخت است ولی ان‌شاءالله همین مسیر را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه ورزشی شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: معمولاً هر تیمی که به رقابت‌های فوتبال وارد می‌شود، در یکی دو سال اول قادر نیست به این موفقیت دست یابد اما ما با داشتن دو سال تجربه حضور در لیگ از پتانسیل صعود برخورداریم.

وی اضافه کرد: البته همه ما به سختی کار به خوبی واقف هستیم چون تیم‌هایی را می‌شناسیم که با دارا بودن 8-7 سال تجربه به علت وجود همین موانع طعم تلخ سقوط را تجربه کرده‌اند.

فرهنگی با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال گاز فجر جم بیان کرد: امسال برنامه‌ها را نسبت به دوره‌های قبل با نظم و ترتیب بهتری آغاز کرده‌ایم و خوشبختانه انتخاب کادر فنی نیز تقریباً به موقع صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون مراحل تست‌گیری و گزینش بازیکنان با دقت نظر خاصی سپری شده و تیم هم‌اکنون به منظور به‌دست آوردن آمادگی لازم و حضوری مقتدرانه در اردوی آمادگی مشهد مقدس به‌سر می‌برد و قرار است سه مسابقه تدارکاتی با تیم‌های لیگ دو و لیگ یک از جمله ابومسلم خراسان برگزار شود.

این مسئول سرمربی تیم گاز فجر جم را یکی از شاخص‌ترین مربیان استان بوشهر خواند و اظهار داشت: سرهنگ معماری از مربیان و مدرسان با دانش کشور است که از درجه A کنفدراسیون آسیا برخوردار است.

فرهنگی افزود: خوشبختانه سرمربی تیم از کارنامه درخشانی برخوردار است و سابقه مربیگری تیم‌های ایرانجوان بوشهر، نفت و گاز گچساران و پرسپولیس برزجان را داشته و در فصل گذشته نیز با راهیابی به مرحله پلی آف لیگ برتر با تیم ایرانجوان بوشهر توانمندی‌های خود را نشان داده است.

مدیر عامل باشگاه گاز فجر جم یادآور شد: امیدوار هستیم باشگاه ورزشی گاز فجر جم بتواند با تدوین برنامه‌های مناسب و تدابیر لازم به موفقیت‌های مورد نظر دست یابد.

وی توکل به خداوند متعال و سپس حمایت مدیرعامل محترم شرکت را مهم‌ترین انگیزه پیشرفت تیم دانست و تاکید کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی نیز مدیریت محترم پالایشگاه در این راه اهتمام لازم را داشته و با شناخت خوب از ورزش و علاقمندی فراوان قاطعانه دستور شروع کار را صادر کرده و ما نیز با جدیت وارد مراحل ابتدائی کار شده و سعی می‌کنیم تیمی آبرومند و قوی را روانه مسابقات لیگ دو کشور کنیم.

فرهنگی تصریح کرد: امسال با درایت شورای محترم ورزش گاز و نفت، امور ورزش و تربیت بدنی ستاد و حمایت مسئولین ذیربط در شرکت پالایش گاز فجر جم، بستر کار بهتر از سنوات قبل مهیا شده و افق روشن‌تر از گذشته پیش روی ما قرار دارد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول