اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود

15 پروژه در هفته دولت در جوانرود افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: در هفته دولت در شهرستان جوانرود 15 پروژه با 2 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

15 پروژه در هفته دولت در جوانرود افتتاح می‌شود

مصطفی عظیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان خدمتگزار به خصوص شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت در شهرستان جوانرود 15 پروژه با 2 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

عظیمی این پروژه‌ها را در زمینه‌های آسفالت، راهسازی، مسائل آموزشی‌، عمران شهری، عمران روستایی برشمرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در گرامیداشت هفته دولت همچنین چندین پروژه با اعتبار 4.5 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد. در هفته دولت تصفیه‌خانه جوانرود با اعتبار 2 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اعتبارات این تصفیه‌خانه را از محل مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری عنوان کرد.

عظیمی با اشاره به کلنگ‌زنی مدرسه کوثر در این شهرستان خاطرنشان کرد: اعتبار ساخت این مدرسه یک میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه در گرامیداشت هفته دولت کلنگ پمپاژ ایستگاه دوم سفید برگ به زمین خواهد خورد، تصریح کرد: 1.5 میلیارد تومان اعتبار این پروژه است که از محل اعتبارات داخلی استان‌، است.

فرماندار جوانرود با اشاره به اعتبارت 18 میلیارد تومانی اختصاص یافته به191 پروژه در این شهرستان، اظهار کرد: اعتبار اولیه در سال‌جاری به شهرستان جوانرود 18 میلیارد تومان است که پیش‌بینی می‌شود این اعتبار اختصاص یافته به 25 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: عنایت و توجه ویژه دولت نهم و دهم به محرومیت‌زدایی چهره شهرها و روستا‌ها را در سراسر کشور به صورت کاملا محسوس دگرگون کرده است.

عظیمی در پایان به برخی برنامه‌های فرهنگی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: نشست‌های مردمی و برپایی نمایشگاه عملکرد هفته دولت از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول