اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

پل ابوذر یاسوج در هفته دولت زیر بار ترافیک می‌رود

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج با اشاره به اهمیت ساخت زیرگذر و روگذر پل ابوذر گفت: این پل در هفته دولت امسال به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

پل ابوذر یاسوج در هفته دولت زیر بار ترافیک می‌رود

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ترافیک یکی از مهم‌ترین معضلات شهر یاسوج است که رفع این مشکل در برنامه‌ریزی‌های درازمدت و کوتاه‌مدت شهرداری یاسوج لحاظ می‌شود.

شهردار یاسوج افزود: پل ابوذر یک گره ترافیکی بود که با احداث زیرگذر و روگذر نه تنها این گره ترافیکی برطرف می‌شود بلکه بار زیادی از ترافیک شهر را نیز تحمل می‌کند.

وی با بیان اینکه این پروژه بسیار باکیفیت اجرا شده، ادامه داد: عملیات زیرگذر، روگذر و روشنایی در این پل به اتمام رسیده و آسفالت کنارگذرها به زودی به اتمام می‌رسد.

نگین‌تاجی، پل ابوذر را هدایت‌کننده ترافیک مناطق پرجمعیت مسکونی ابوذرها و ارم‌ها دانست و گفت: تعریض خیابان جمهوری و احداث این پل روگذر و زیرگذر تا حد زیادی ترافیک این نقطه را کاهش می‌دهد.

 

* تمرکز ترافیک از میدان هفت تیر به خیابان جمهوری کشیده می‌شود

این مسئول تصریح کرد: زیبایی خیابان جمهوری، تغییر کاربری مغازه‌های اطراف خیابان جمهوری و احداث زیرگذر و روگذر در این ضلع از شهر گردشگرپذیر یاسوج موجب افزایش رغبت مردم به تردد از این مسیر و کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر خواهد شد.

شهردار یاسوج اضافه کرد: مغازه‌های اطراف خیابان جمهوری که قبل از این همگی تعمیرکار بودند در حال تبدیل شدن به فروشگاه‌ها و مراکز خرید مایحتاج ضروری مردم هستند که این مهم تحول قابل توجهی را در کشاندن تمرکز ترافیک از مرکز شهر و حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان شهدا (فلکه ساعت) به خیابان جمهوری خواهد داشت.

نگین‌تاجی با تاکید بر افتتاح این زیرگذر و روگذر در هفته دولت خاطرنشان کرد: احداث جداکننده مثلثی از سمت خیابان جمهوری، احداث دو خیابان از روبروی بانک صادرات و ابوذر یک برای ورود به زیرگذر در ادامه کار صورت خواهند گرفت.

این مسئول اذعان داشت: از بهمن ماه تاکنون این پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم‌اکنون نیز با جدیت روی آن کار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول