اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندارهرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از 459 پروژه طی هفته دولت در هرمزگان

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: 459 پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر دو هزار و 570 میلیارد ریال در سطح 13 شهرستان استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 459 پروژه طی هفته دولت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی صبح امروز در نشست خبری به تشریح پروژه‌های هفته دولت پرداخت و با بیان اینکه در این هفته 459 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 570 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: بخشی از اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی و بخش دیگر از سایر مبالغ از محل تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در سطح 13 شهرستان به بهره‌برداری خواهند رسید، افزود: بیشترین پروژه‌های هفته دولت سال ‌جاری به ترتیب در شهرستان بندرعباس با 110 پروژه، میناب با 55 پروژه، بندرلنگه با 51 پروژه، رودان با 40 پروژه، حاجی‌آباد با 35 پروژه و در شهرستان جاسک با 32 پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین شهرستان قشم با 28 پروژه، بستک با 27 پروژه، پارسیان با 24 پروژه، بندرخمیر با 23 پروژه، بشاگرد با 21 پروژه،‌ سیریک با 11 پروژه و شهرستان ابوموسی با دو پروژه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

عزیزی با اشاره به برنامه‌های دیگری که در طول این هفته اجرا می‌شود، افزود: تجدید‌میثاق مسئولان استان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا در گلزار شهدا، حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز سامد برای پاسخگویی مستقیم تلفنی به درخواست‌ها و مشکلات مردم و حضور مدیران در مساجد محلات و ارتباط چهره به چهره با شهروندان هرمزگانی از برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

وی همچنین برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده شهدای کارمند استان،‌ حضور مدیران در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، برپایی نمایشگاه هفته دولت و همایش دولت، زنان و جوانان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول