اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

هفته دولت 425 میلیارد تومان پروژه در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از بهره‌برداری 774 پروژه هفته دولت امسال در مازندران به ارزش بیش از 425 میلیارد تومان خبر داد.

هفته دولت 425 میلیارد تومان پروژه در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت امسال 774 پروژه با اعتباری بیش از 425 میلیارد و 254 میلیون تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: 27 طرح تولیدی با اشتغالزایی 343 نفر و با اعتباری بیش از 20 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: 58 پروژه مسکن مهر در قالب 15 هزار و 740 واحد مسکونی با اعتباری بیش از 265 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

طاهایی بیان کرد: در این هفته عملیات اجرایی 18 پروژه با اعتباری بیش از 13 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

استاندار مازندران بیشترین تعداد طرح‌های آماده افتتاح مازندران در هفته دولت را 228 طرح شرکت مخابرات، 115 پروژه شرکت توزیع برق، 69 طرح سازمان جهاد کشاورزی و 68 طرح اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام و اضافه کرد: در مجموع، 27 دستگاه اجرایی استان در این ایام پروژه‌های خود را به بهره‌برداری می‌رسانند.

این مسئول در پایان گفت: شهرستان‌های ساری، بابل و آمل نیز به ترتیب با 73، 54 و 48 پروژه بیشترین تعداد طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت را دارا هستند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول