اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

آماده‌باش کامل گشت غریق نجات شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از آماده‌باش کامل گشت غریق نجات ساحلی و سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شوشتر به دلیل حضور بسیار گسترده مردم در سواحل رودخانه کارون شوشتر خبر داد.

آماده‌باش کامل گشت غریق نجات شوشتر

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: به دلیل افزایش تعداد روزهای تعطیلی در استان خوزستان به مناسبت روز عیدسعید فطر و حضور گسترده مردم از سراسر استان خوزستان در سواحل رودخانه کارون شوشتر گشت غریق نجات و امدادساحلی شهرداری شوشتر و سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری شوشتر به حال آماده باش درآمده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته پس از اتمام ایام ماه مبارک رمضان روزانه بیش از 5 تا10 هزار نفر در سواحل رودخانه کارون در شوشتر به تفریح می‌پردازند که به این دلیل در راستای افزایش سطح ایمنی محیط و فراهم شدن مقدمات کار برای هر حادثه احتمالی تیم‌های امدادی در گشت ساحلی رودخانه کارون شوشتر و سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی به حال آماده باش درآمده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای تابستان گشت ساحلی و امداد نجات راه‌اندازی شده است، تأکید کرد: گشت امداد ساحلی از ابتدای تابستان راه‌اندازی شده است و تا کنون از راه‌اندازی این گشت هیچ غریقی در این شهرستان و در محدوده شهری گزارش نشده است.

دُر با تاکید بر اینکه ایمنی ساحل رودخانه شوشتر برای شهرداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: کاهش تلفات و غریق‌ها در سواحل رودخانه کارون شوشتر از تلاش‌های اساسی شهرداری شوشتر است و به این دلیل شورای اسلامی شهر در این باره با شهرداری همکاری کرد و مجوز پرداخت 200 میلیون ریال کمک‌هزینه به هیئت نجات غریق شوشتر را صادر کرده است.

گفتنی است همه سال بیش از 12 تا17 نفر در ساحل رودخانه کارون شوشتر غرق می‌شدند که در شرایط کنونی این تعداد به 2 نفر رسیده که هر دو نفر نیز خارج از محدوده تعیین شده شهری اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول