اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس هنرهای تجسمی خراسان‌رضوی خبر داد

1200 عنوان کتاب جدید در کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: کارشناس هنرهای تجسمی خراسان‌رضوی گفت: هزار و 200 عنوان کتاب جدید در کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی وجود دارد.

1200 عنوان کتاب جدید در کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی

سهراب خواجه‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: کلاس‌هایی که در کانون برگزار می‌شود با محوریت خانواده و اصلاح تربیت کودکان و نوجوانان است.   

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای حل مشکلات فرهنگی خانواده و تربیت ناسالم کودکان و نوجوانان است و در این مسیر تمام تلاش خود را برای برقراری رابطه‌ای سالم با کودکان و نوجوانان به کار می‌گیرد.

کارشناس هنرهای تجسمی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یک سازمان بین‌المللی شناخته شده و در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های آسیای میانه نیز حضور بسیار پررنگی از خود نشان داده است .

خواجه‌نژاد گفت: کانون پرورش فکری برنامه‌هایی برای خانواده‌ها با هدف آشنایی با روش‌های کار با کودک و نوجوان در نظر گرفته است، شروع این کلاس‌ها برای تابستان امسال است و فعالیت‌هایی از قبیل متدهایی برای قصه‌گویی، چگونه با نوجوان خود تئاتر کار کنیم، روش‌های فیلم‌برداری آسان با موبایل را آماده کرده‌ایم.

خواجه‌نژاد تصریح کرد: محصولات فرهنگی که با تایید کانون پرورش فکری است در کشورهای دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفته است و دارای محوریت‌های دینی و فرهنگی است.

 انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول