اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر کشور

کارآفرین چهارمحال و بختیاری کارآفرین نمونه کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از انتخاب سعید اخوان بروجنی در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر کل کشور به عنوان کارآفرین برتر ملی خبر داد.

کارآفرین چهارمحال و بختیاری کارآفرین نمونه کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی صبح امروز در نشست شورای معاونین این اداره‌کل، اظهار داشت: کارآفرینی یعنی تبدیل ایده و فکر به فعل و از هیچ همه چیز ساختن است و بهترین راه حل برای حل مشکلات اقتصادی امروز جامعه ما کارآفرینی است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر، گفت: در راستای تحقق بند 4 اصل سوم قانون اساسی که تقویت روحیه بررسی، ابتکار در تمام زمینه‌های علمی، فنی، فرهنگی، اسلامی، تحقق چشم‌انداز افق 1404 در راستای نیل به جامعه دانش‌محور با تاکید بر سهم برتر سرمایه‌های استانی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با توجه به شعار سال که شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است از جمله این اهداف محسوب می‎شود.

شیوندی ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه، استان و کشور، تشویق جامعه کار به تولید و بهره‌گیری از الگوی ایرانی ـ اسلامی کار در راستی ترویج ارزش‎های اسلامی، ملی و تقویت فرهنگ خودباوری و خودکفایی، استفاده از تجارب ارزشمند کارآفرینان و ارائه به عنوان الگو به جامعه از دیگر این اهداف به‌شمار می‎رود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری معرفی الگوهای برتر علمی و قابل اعتنا به منظور توسعه فرهنگ خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی را از دیگر این اهداف برشمرد و گفت: ایجاد رقابت سالم بین کارآفرینان و حمایت از کارآفرینی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌های کارآفرینی است.

وی خاطرنشان کرد: در هفتمین جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر آقای سعید اخوان بروجنی از نساجی نگین بروجن به عنوان کارآفرین برتر ملی انتخاب و با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی از او تقدیر شد.

شیوندی تصریح کرد: عناوین نوآوری و دلایل انتخاب آقای سعید اخوان بروجنی به عنوان کارآفرین برتر انتخاب بازار جدید و روند تکنولوژی روز صنعت، تغییر در خطوط تولید به‌منظور افزایش بهره‌وری، تولید نخ‎‌های منحصر به فرد از لحاظ مواد تشکیل‌دهنده، تغییر در صنایع پتو بافی، تولید الیاف از سنگ و تولید نخ‌های فیلانت پلی اسند است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران، تعاون‌گران و بازنشستگان استان خبر داد و گفت: مسابقات قرآن کریم در سه رشته قرائت، حفظ شامل حفظ کل، حفظ 15 جزء و حفظ پنج جزء و مفاهیم به صورت تستی از کتاب تفسیر نمونه جلد 18 برگزار می‎شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول