اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کارآفرین از ظرفیت‌ها بهترین استفاده را می‌برد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: کارآفرینان قدرت و توانایی شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را به منظور بهره‌برداری بهتر دارند.

کارآفرین از ظرفیت‌ها بهترین استفاده را می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده ظهر امروز در هفتمین جشنواره کارآفرینان استان کرمان اظهار داشت: کارآفرینان با جرأت، جسارت و نوآوری برای خود و دیگران اشتغال ایجاد می‌کنند.

وی بیان داشت: این افراد دارای ایده‌های نو و خلاقیت هستند و وضعیت موجود را با سعی و تلاش خود به بهترین نحو ممکن تغییر می‌دهند.

تکلوزاده عنوان کرد: کارآفرینان توانایی شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را دارند و با اراده قوی خود سختی‌ها را پشت سر گذاشته و در این راه خسته نمی‌شوند.

وی ابراز داشت: کارآفرینان هنگام برخورد با مشکلات نا‌امید نمی‌شوند و برای رسیدن به نتیجه کار خود تلاش می‌کنند و در صورت رسیدن به نتیجه دلخواه، توانایی ایجاد سازمان و محیط کسب و کار را دارند.

تکلوزاده تصریح کرد: کار‌آفرینان واژه توانستن را در خود تقویت کرده‌اند و این اعتماد به نفس موجب می‌شود که در راه خود ثابت قدم باشند.

وی خاطرنشان کرد: با این ویژگی‌ها توانایی ایجاد توسعه و تغییر در جامعه و اشتغال و درآمدزایی را دارند، اگر نقاط مثبت کارآفرینی وجود نداشت، جامعه نیز پیشرفت نمی‌کرد.

تکلوزاده افزود: کارآفرینان باید از علومی که در اختیار دارند، برای توسعه اقتصادی و بهره‌وری تولید استفاده کنند و تدبیری اندیشیده شود تا از کارآفرینان کوچک نیز که برای یک یا دو نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند در این جشنواره‌ها دعوت به عمل آید.

به گزارش فارس در هفتمین جشنواره کارآفرینان استان کرمان از 9 کارآفرین برتر استان و یک کارآفرین ملی تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول