اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر

9 کارآفرین برتر کرمان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 9 کارآفرین برتر کرمان در هفتمین جشنواره استانی کارآفرینان برتر تجلیل شدند.

9 کارآفرین برتر کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ آیین هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان کرمان پیش از ظهر امروز با تجلیل از 9 کارآفرین برتر برگزار شد.

حسن رحمانی مدیر‌کل ‌تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این آیین اظهار داشت: در مجموع 202 نفر در سامانه هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمان ثبت‌نام کردند که 127 نفر با توجه به کامل بودن مدارک به جشنواره راه یافتند.

وی بیان داشت: 70 نفر در حوزه صنعت، 24 نفر در حوزه کشاورزی و 32 نفر در حوزه خدمات جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمان شرکت داشتند.

رحمانی با اشاره به برگزاری 12 جلسه علمی توسط هیئت داوران جشنواره در سطح استان کرمان عنوان کرد: یک نفر از استان کرمان به جشنواره ملی کارآفرینان برتر راه می‌یابد.

وی ابراز داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر دنیا و کشور ما سرمایه‌گذاری از شاخص‌های راهکار در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی است.

رحمانی با اشاره به شاخص‌های کارآفرینان برتر افزود: کارآفرین فردی است که دارای توانایی تبدیل ایده به محصول ارزشمند باشد.

وی بیان داشت: مشارکت‌پذیری، تعهد و خستگی‌ناپذیری، خلاقیت و نوآوری، فرصت‌شناسی و آینده‌نگری از ویژگی‌های افراد کارآفرین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: کارآفرینان توانایی انتخاب راه‌های میانبر را برای تولیدات بهتر دارند.

رحمانی همچنین با اشاره به آثار و برکات توسعه کارآفرینی خاطرنشان کرد: افزایش نوآوری در جامعه، ارتقای سطح فناوری، افزایش سطح اختراعات و ابتکارات، ایجاد اشتغال و توسعه اشتغال در جامعه از جمله این موارد است.

وی ابراز داشت: رشد اقتصادی جامعه موجب افزایش توزیع درآمد جامعه و در نتیجه افزایش ثروت ملی می‌شود.

به گزارش فارس در این آیین از مدیران عامل شرکت‌های انهار حیات کرمان، کاشی سرامیک برلیان، سیمان ممتازان، صنایع غذایی بایا، نگین هزار کویر، گلاب‌گیران مشیز، پیشگامان عسگریه، مرکز بازرگانی مهر و شرکت پرورش قارچ با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

همچنین شرکت انهار حیات کرمان تولید کننده لوله‌های پلی‌اتیلن و اتصالات الکتروفیوژن به جشنواره ملی کارآفرینان برتر معرفی شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول