اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور

دبیری تنها پیروز فوتسال تبریز بود

خبرگزاری فارس: هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور برگزار شده و تیم دبیری تنها نماینده پیروز تبریز در آغاز مسابقات بود.

دبیری تنها پیروز فوتسال تبریز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز مهمان هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی بود که این بازی در پایان با نتیجه سه بر یک به سود دبیری به اتمام رسید.

هلال‌احمر که در میدان خود میزبان تیم مدعی دبیری بود تنها 17 دقیقه مقاومت کرده و سرانجام قفل دروازه‌اش توسط فرهاد فخیم گشوده شد. دو دقیقه بعد دبیری با گل واحدی اختلاف را به دو گل رساند. در ثانیه‌های پایانی نیمه اول شهرام شریف‌زاده یکی از گل‌های خورده هلال‌احمر را پاسخ داد.

در نیمه دوم تیم دبیری برای افزایش اختلاف و هلال‌احمر برای تساوی وارد میدان شدند، اما در نهایت شاگردان غیاثی موفق شدند با زدن یک گل دیگر بازی را سه بر یک به سود خود اتمام بخشند. گل سوم دبیری نیز توسط فرهاد فخیم به ثمر رسید.

اما شهرداری تبریز یکی دیگر از نمایندگان فوتسال تبریز میزبان تیم  صبای قم بود که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود صبای قم به پایان رسید. شهرداری تبریز که امسال نخستین تجربه خود در لیگ برتر را سپری می‌کند نتوانست بازی خوبی را از خود ارائه دهد و در خانه مغلوب مهمان خود شد.

با پایان هفته اول تیم دبیری تبریز با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های صبای قم و فرش آرا مشهد در رده سوم جدول قرار دارد.

در هفته دوم 22 مرداد تیم فوتسال دبیری تبریز در سالن علوم پزشکی میزبان شهید منصوری قرچک بوده و شهرداری تبریز نیز در تهران به مصاف میثاق این شهر خواهد رفت. هلال‌احمر نیز روانه خوزستان شده و مقابل شرکت ملی حفاری قرار خواهد گرفت.

در  هفته سوم 27 مرداد، هلال‌احمر میزبان گاز خوزستان است.

دبیری تبریز و شهرداری تبریز برگزارکننده یک نبرد دیگر همشهری‌ها خواهند بود. این بازی 28 مرداد در سالن پورشریفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول