اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان کاپیتان تیم ملی امید

ملی‌پوش صبا راهی مسابقات فوتسال امیدهای آسیا می‌شود

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم به عنوان کاپیتان تیم ملی امید همراه با این تیم آماده اعزام به مسابقات فوتسال قهرمانی امید آسیا می‌شود.

ملی‌پوش صبا راهی مسابقات فوتسال امیدهای آسیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در دو سال اخیر حضور تیم صبای قم با بازیکنان بومی در بالاترین سطح لیگ فوتسال کشور یعنی لیگ برتر موجب بروز استعدادهای فوتسالیست‌های قمی شد و نتیجه آن حضور چند بازیکن بومی در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف و همچنین تیم‌های مطرح دیگر باشگاه‌های لیگ برتر کشورمان بوده است.

یکی از این بازیکنانی که در حال حاضر کاپیتان تیم ملی فوتسال امید کشورمان محسوب می‌شود، علیرضا وفایی بازیکن قمی است که کادر فنی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان ستاره صبای قم در لیگ برتر فوتسال را به تیم ملی دعوت کرد.

در حالی که تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های دوازدهمین دوره فوتسال قهرمانی آسیا در کشور امارات نتوانست از 10 قهرمانی خود دفاع کند و در نهایت سوم شد، در سوی دیگر تیم ملی امید برنامه‌ریزی مناسبی برای آغاز دور جدید تمرینات خود دارد تا در سال 2013 در مسابقات فوتسال امیدهای قهرمانی آسیا بازی کند.

برای این منظور از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان 21 بازیکن به اردوی تیم ملی امید فوتسال دعوت شدند و بر اساس زمان‌بندی انجام شده و برنامه‌ریزی صورت گرفته، دور نخست تمرینات این تیم در سال جاری در خرداد ماه بود و اکنون مرحله دیگری از اردوی این تیم در راه است.

در این بین یکی از بازیکنانی که مورد نظر مربیان تیم ملی فوتسال امید بوده و در دو سه سال اخیر همواره یکی از نفرات دعوت شده به اردوها به شمار می‌رود علیرضا وفایی ستاره صبای قم است.

وفایی در تیم صبای قم که در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام ششم لیگ برتر شد و نخستین تیم صددرصد بومی فوتسال قم در تاریخ برگزاری 13 دوره‌ای لیگ برتر فوتسال بود، یکی از ستاره‌های صبا لقب گرفت.

وفایی در لیگ سیزدهم گل‌های بسیار ارزشمندی برای تیم فوتسال صبای قم در جدال با رقبای مطرحی همچون گیتی پسند اصفهان، منصوری قرچک و فولاد ماهان سپاهان اصفهان به ثمر رساند و بارها نیز برای همبازی‌های خود پاس گل فراهم کرد.

وفایی در حالی بار دیگر مورد توجه کادر فنی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان واقع شده است که سال گذشته در دیدارهای تدارکاتی مختلف تیم ملی امید از جمله رقابت با تیم‌های ملی امید و بزرگسالان روسیه عضو ثابت تیم ملی بود و گلزنی کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول