اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کنگان، دیر و جم:

ساخت بیمارستان دیر با سرعت در حال انجام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دیّر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت بیمارستان از اولویت‌های اساسی شهرستان دیّر است که با حمایت مسئولان به سرعت پیگیری می‌شود.

ساخت بیمارستان دیر با سرعت در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دیّر گفت: یکی از ملاک‌های موفقیت در مدیریت، خوب برنامه‌ریزی کردن است که مدیران باید توجه ویژه به آن داشته باشند.

نماینده دیّر، کنگان و جم افزود: امروز دنیا با تمام توان به دنبال به زانو در آوردن نظام ما است اما مردم مانند گذشته به ویژه هشت سال دفاع مقدس پشت سر رهبری از نظام دفاع خواهند کرد.

وی خطاب به مدیران شهرستان دیّر گفت: اگر خدایی نکرده مردم را ناراضی کنیم به ارزش‌ها خیانت کرده‌ایم و باید امید را به جامعه هدیه دهیم.

احمدی با برشمردن بعضی از مشکلات شهرستان دیّر افزود: بیمارستان دیّر از اولویت‌های اساسی شهرستان دیّر است که با حمایت مسئولان کار به سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به مشکل اشتغال در حوزه انتخابیه‌ خود گفت: در بحث اشتغال نیاز به یک جهش بزرگ برای حل مشکل داریم و در این زمینه تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با هم تعامل داشته باشند.

احمدی ادامه داد: یکی از شعارهای انتخاباتی‌ام عضویت در کمیسیون انرژی به جهت تصمیم‌سازی مهم و کلان بود که خوشبختانه به همراه دو تن دیگر از نمایندگان استان عضو این کمیسیون شدیم.

در هفته دولت به جای اعداد و ارقام واقعیت‌ها را بگوییم

فرماندار دیّر نیز در شورای اداری این شهرستان با پراهمیت دانستن روز جهانی قدس گفت: در روز جهانی قدس مردم شریف شهرستان دیّر با حضور گسترده خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ جاودان این شهرستان رقم خواهند زد.

علی بحرانی افزود: دشمن در مقطع حساس کنونی با جنگ روانی ناجوانمردانه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و مردم است اما مردم فداکار ایران اسلامی با همدلی پشت سر رهبری حضرت امام خامنه‌ای در مقابل همه هجمه‌ها مانند گذشته سرافراز بیرون خواهند آمد.

وی خطاب به مدیران شهرستان دیّر گفت: در هفته دولت به جای اعداد و ارقام، واقعیت‌ها به مردم گفته و اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار دیّر با تشکر از ائمه جمعه و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم سبب ماندگاری مدیران خواهد شد و مدیران هیچ گاه خود را جدا از مردم ندانند.

بحرانی افزود: در سال گذشته بیش از 185 پروژه در شهرستان دیّر کلنگ‌زنی یا افتتاح شده است و در هفته دولت امسال نیز پروژه‌های فراوانی کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهد شد.

در این جلسه شاپور انتظامی به عنوان مسئول دفتر نماینده مردم دیّر، کنگان و جم در شهرستان دیّر معرفی شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول