اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

خانواده فرد را در مقابل تهدیدات اخلاقی بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که در خانواده‌های مومن و ولایت‌مدار تربیت یافته‌اند در مقابل تهدیدات اخلاقی و فرهنگی بیمه می‌شوند.

خانواده فرد را در مقابل تهدیدات اخلاقی بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در مراسم برگزاری اردوی فرهنگی بصیرت ویژه خانواده و کارکنان سپاه ناحیه فارسان با تبریک حلول پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان، محبت به خانواده و رسیدگی در مسائل خانه و خانواده را موجب عاقبت بخیری دانست و اظهار داشت: در سیر و منش و زندگی ائمه معصومین(س) نیز به وضوح می‌توان این اصل مهم را دید و در تاریخ خواند که خانواده در زندگی این بزرگواران چه جایگاهی دارد.

وی با اشاره به گزیده‌ای از فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با خانواده افزود: همه اصرار و تأکید ما برای صیانت فکری و اخلاقی خانواده‌های سپاهیان در محیط زندگی آنهاست و مسئولان سپاه باید بیش از همه به این امر توجه داشته باشند.

سرافراز بیان داشت: مقام معظم رهبری در این زمینه حمایت‌هالی لازم را انجام داده و همواره بر صیانت فکری و اخلاقی خانواده‌های سپاهیان تاکید کرده‌اند که این نشانگر اهمیت بالای این موضوع است.

وی ادامه داد: نقشی که یک خانواده سپاهی در جامعه پیاده می‌کند همانند یک منبع غنی معرفت و اعتقادات است که هم پشتوانه محکم و مستحکم برای همسر و جامعه و محیط پیرامون خود خواهد بود.

سرافراز تاکید کرد: افرادی که در چنین خانواده‌هایی تربیت یافته‌اند از نظر اعتقادات و مسائل اخلاقی ایمن خواهند بود و در مقابل تهدیدات اخلاقی و فرهنگی بیمه می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در ادامه تصریح کرد: مسئولان باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند و با برنامه‌ریزی درست در مسیر خواسته‌های مقام معظم رهبری قرار گیرند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول